Co dělat, když e‑maily nedochází adresátům do příchozí pošty nebo padají do složky SPAM a hromadné?
Úspěšnou e‑mailovou rozesílku ovlivňuje několik faktorů. Zde si vysvětlíme dva nejdůležitější: Jeden, který můžete bez problémů sami ovlivnit, a druhý, který je bohužel hůře ovlivnitelný.
Co musí vás e‑mail splňovat, aby měl u e‑mailových klientů dobrou reputaci?
Před odesláním každé e‑mailové kampaně je proto dobré si nejdříve poslat testovací e‑mail.
Přečtěte si více o tom, jak napsat e‑mail, aby prošel SPAM filtrem.
Druhým faktorem je chování samotných příjemců. Zde platí jednoduchá rovnice:
I když nemůžete přímo ovlivnit, jestli váš e‑mail adresáti označí za SPAM, lze tyto případy pravidel alespoň omezit. Stačí dodržovat pár základních pravidel:
E-mailové služby velkých společností jako Seznam nebo Gmail mají také pro své uživatele u schránek různé složky pro příchozí poštu (složka hromadné, sociální sítě, promoakce apod.). Ovlivnit toto třídění je bohužel velice těžké.
Přečtěte si také možné důvody, proč e‑maily chodí pomalu.
Sdílejte článek
Každý správný web potřebuje doménu a kvalitní webhosting. Buďte online s námi.