Jak nastavit automatický podpis v IceWarp

V IceWarp můžete vytvořit jeden nebo i více automatických podpisů, které vám pomohou s lepší sebeprezentací a zas o něco ulehčí práci.

Jak by měl automatický podpis vypadat?

Automatický podpis v IceWarp může obsahovat text, obrázky, odkazy, a dokonce i tabulku.


Standardně obsahuje tyto údaje:


  • jméno a příjmení
  • pozice
  • telefon
  • další e‑maily
  • logo
  • odkaz na web nebo sociální sítě


Případně můžete přidat i obrázek vlastnoručního podpisu – to se hodí především pro oficiální komunikaci.

Jak v IceWarp nastavit automatický podpis


    1. Přihlaste se do svého IceWarp WebClienta.
    2. V pravém horním rohu klikněte na uživatele → Možnosti.

      Možnosti WebClienta

    3. V okně klikněte na záložku Pošta a z levé boční nabídky vyberte Podpis.
    4. Vytvořte si podpis podle svých představ. Okno pak můžete zavřít. Podpis se automaticky uloží. 



Další možnosti automatického podpisu

      1. Tlačítko Přidat vytvoří další podpis. (Pozor! Chcete-li v e‑mailu použít jiný než výchozí podpis, musíte jej v editoru ručně zvolit přes ikonku tužky v horní nabídce.)

        Přidat



      2. V editoru podpisu lze:

      1. formátovat text
      2. vložit obrázek
      3. odkaz do textu
      4. soubory z Dropboxu (máte-li jej s IceWarp propojený)
      5. holý, nenaformátovaný text
      6. oddělovač textu
      7. zkontrolovat pravopis


      Další možnosti

      Kam dál?

    Sdílejte článek

    Vstupte do světa domén

    Každý správný web potřebuje doménu a kvalitní webhosting. Buďte online s námi.