Nastavení automatické odpovědi

Chystáte se na dovolenou, jste mimo kancelář? Nastavte si automatickou odpověď v nepřítomnosti.

Office Mail na doručené e‑maily odpoví zprávou, kterou si předem připravíte.

  1. Přihlaste se do svého IceWarp Office Mail WebClienta.
  2. V pravém horním rohu klikněte na uživatele → Možnosti.Možnosti WebClienta
  3. V okně klikněte na záložku Pošta a z levé boční nabídky vyberte Automatický odpovídač.
  4. Vyberte Mód odpovědi:
  • Vypnutý → automatické odpovědi se neposílají.
  • Odpovídat vždy → odpověď se pošle na každý přijatý e‑mail.
  • Odpovídat jednou → každý kontakt dostane odpověď jen jednou, i když vám pošle více e‑mailů.
  • Odpovídat znovu po nastaveném čase → kontakt dostane odpověď znovu, pošle-li po zadaném čase další e‑mail (v tomto případě nastavte počet dní).

5. Napište předmět a text automatické odpovědi.

Další možnosti automatické odpovědi

  1. Zaškrtnutím políčka Odpovědět pokud je zpráva adresována na moji adresu se odpověď pošle jen na ty e‑maily, které přijdou na doménu registrovanou pod Office Mail účtem (tzn. neodešlou se na e‑maily přesměrované z jiných e‑mailů – např. z @gmail.com apod.).
  2. Vyplněním políček Odpovědět pouze mezi nastavíte období, po které bude automatická odpověď aktivní. Víte-li tedy předem, kdy budete mimo kancelář, vyberte rovnou požadovaná data v kalendáři.
  3. Neodpovídat adresám z automatické odpovědi vyloučí vybrané kontakty. Tlačítkem Přidat je do seznamu přidáte, tlačítkem Vyjmout je odeberete.
Poslední aktualizace: