Začínáme
Než kontaktuji zákaznickou podporu…
Než kontaktujete zákaznickou podporu, přečtěte si prosím pozorně následující body, které vám i nám pomohou vaše požadavky vyřešit rychleji a k vaší spokojenosti.
Jak udělám snímek obrazovky?
Při řešení vašeho požadavku vás Webglobe podpora může požádat o snímek obrazovky, který jí pomůže váš problém lépe pochopit, a tím pádem i rychleji vyřešit. Zde si ukážeme všechny způsoby, jak udělat snímek obrazovky na počítačích s operačním systémem Windows i macOS.
Vytvoření subdomény
Potřebujete vytvořit subdoménu pro váš web? Žádné obavy!
Jak vybrat vhodný webhosting a odpovídající tarif?
Vhodný webhosting pro Váš projekt byste měli vybírat pečlivě a neměli byste opomenout některé základní body, kterými je dobré se při výběru řídit. Webhostingový trh v ČR nabízí poměrně širokou možnost volby webhostera, následující body by Vám mohly být při výběru nápomocny.
Nový zákazník
Vítejte u webhostingu Webglobe! Jako noví zákazníci jste po založení Vašeho účtu obdrželi kompletní přístupové údaje ke službám. Zde jsou doporučené první kroky, které Vám mohou být nápomocné při zprovoznění služeb na našich serverech.