Začínáme
Webglobe zkušenosti
Proč si vybrat hosting u Webglobe?
Dostali jste doporučení od známých, četli jste o nás kladná hodnocení nebo jste si Webglobe hosting reference prostě jen vyhledali? V každém případě jsme velmi rádi, že zvažujete přechod na náš hosting.
Jak objednat služby?
Objednávku webhostingu u nás zvládne každý. Jestliže máte jasno ve výběru tarifu, stačí pro...
Jak přesunout služby k Webglobe
Chystáte se přejít k Webglobe? V tomto rozcestníku najdete všechny užitečné články, které k tomu potřebujete.
Jak napsat zavináč na klávesnici
Potřebujete odeslat e‑mail, ale nevíte, jak napsat zavináč na klávesnici? Je to jednoduché, i když na různých zařízeních se zavináč, tedy @ symbol pro anglické „at“, píše trochu jinak. Zde si ukážeme všechny nejběžnější způsoby.
Jak probíhá zpracování objednávky?
Jakmile odešlete objednávkový formulář, dojde k okamžitému zpracování údajů naším systémem.
Jak zjistím svoji veřejnou IP adresu?
IP adresa jednoznačně identifikuje počítač v síti, případně směrovač Vašeho poskytovatele (ISP). Počítače v jedné síti připojené k Internetu (např. v kanceláři) obvykle vystupují pod jednou veřejnou IP adresou.
Je možné změnit webhostingový tarif?
Bez ohledu na to, jaký webhostingový tarif jste pro svoji doménu zvolili, je možné jej dle vašich požadavků v průběhu využívání našich služeb měnit.
Jak převést doménu a web k Webglobe bez výpadku?
Svou doménu s webem můžete přesunout k Webglobe, aniž by došlo k výpadku provozu webu či e‑mailů.
Než kontaktuji zákaznickou podporu…
Než kontaktujete zákaznickou podporu, přečtěte si prosím pozorně následující body, které vám i nám pomohou vaše požadavky vyřešit rychleji a k vaší spokojenosti.
Jak udělám snímek obrazovky?
Při řešení vašeho požadavku vás Webglobe podpora může požádat o snímek obrazovky, který jí pomůže váš problém lépe pochopit, a tím pádem i rychleji vyřešit. Zde si ukážeme všechny způsoby, jak udělat snímek obrazovky na počítačích s operačním systémem Windows i macOS.