Začínáme
Zavedení daňového dokladu do účetnictví v PDF
Dle Zákona 235/2004 Sb., Zákona o dani z přidané hodnoty (Hlava II, § 33), je možné daňové doklady zasílat i v elektronické podobě a to ve formátu PDF. Tyto doklady obsahují veškeré náležitosti a je možné je zanést do Vašeho účetnictví.
Pokud máte zájem o jejich zaslání pozemní poštou, zašlete svou žádost na email ...
Výzva k platbě
Výzva k platbě je dokument obsahující informační text včetně platebních údajů nutných k úhradě objednané služby (registrace, prodloužení, změna registrátora domény atd.).
Výzva k platbě NENÍ daňový doklad! Ten obdržíte až po přijaté platbě a je pouze potvrzením této přijaté platby (tedy neznamená, že fakturovaná služba byla provedena, t...
Zahraniční plátce z členství EU
Vzhledem k členství České republiky v EU je možné účtovat naše služby bez DPH všem zákazníkům ze zemí EU
Pokud jste tedy plátcem daně ve vašem státu, zašlete nám pro ověření DIČ. Ihned po ověření budou všechny doklady vystavovány s 0% DPH. Informace o Vaší společnosti zasílejte prosím na emailovou adresu fakturace@webglobe.cz
Kreditní účet
Pro zjednodušení a zrychlení úhrad objednaných služeb a také snížení vašich nákladů souvisejících s poplatky za transakce, fakturaci a pod., můžete využít kreditní účet.
Po kliknutí na Fakturace v horním menu si vyberete vlevo Faktury a Kredit. V druhé záložce Kredit.
Přehled faktur
Všechny své faktury můžete sledovat pod Webglobe Admin po kliknutí na Fakturace v horním menu. Vlevo si vyberete Faktury a Kredit.
Faktury
V záložce Faktury pak naleznete všechny vám vystavené faktury, dobropisy, ale i výzvy k platbě.
Sběrná fakturace domén
Službu sběrné fakturace domén nabízíme v rámci Reseller programu. Všechny služby domén, tedy registrace, prodloužení, transfery proběhnou automaticky ihned a budou se následně fakturovat zpětně na začátku následujícího měsíce a to na 1 faktuře.
Daňový doklad
Daňový doklad obdržíte na základě přijaté platby na náš účet
Daňový doklad není potvrzením skutečného provedení služby. O úspěšném či neúspěšném vyřízení objednávky jste tedy následně informováni dalším emailem.
(například v případě pozdního zaplacení prodloužení domény, která již následně prodloužit nelze vám sice přijde daňový doklad, ale následně email o neúspěšném vyřízení objedná...
Sloučení a rozdělení vystavených faktur
Potřebujete přidat nebo odebrat službu z výzvy k platbě? Prostřednictvím administrace máte možnost úpravy fakturovaných služeb dle vlastní potřeby. Službu můžete jednoduše z výzvy odstranit a nebo naopak více výzev sloučit.
Po přihlášení do administrace kliknete na část Fakturace. V části Faktury a kredit, uvidíte seznam vys...
Přechod z testovacího režimu na aktivní režim
Cítíte, že už je čas začít posílat na ostro? V tomto článku si ukážeme, jak ukončit testovací režim Mail Klerk a přejít na režim aktivní.