Status kampaně a rozesílání

Po kliknutí na tlačítko Odeslat mailing vaše kampaň prochází několika stavy. V tomto článku se podíváme na všechny 3 statusy, které se v detailu vaší rozesílky mohou objevit.


1. stav: ke zpracování

Prvním stavem po kliknutí na tlačítko odeslat je stav ke zpracování. V tomto stavu je kampaň zpracovávána a připravována k odeslání na náš SMTP server.

Ke zpracování

2. stav: odeslaná

Jakmile se kampaň zpracuje a odešle na náš SMTP server, změní se stav na odeslaná. 


Tento stav neznamená, že Vaše e‑maily odešly zákazníkům, ale že odešly z webového rozhraní na náš SMTP server. 


To je také častý důvod, proč ve statistikách nevidíte odeslané e‑maily.


SMTP server si vaše e‑maily rozdělí do front a podle potřeby zpomalí jejich rozesílku, aby zajistil maximální doručitelnost dle pravidel a omezení u jednotlivých poskytovatelů (Seznam, Gmail, atd…)

3. stav: ke zpracování, odložena na

Pokud jste při odesílání kampaně zvolili datum a čas, pro který se má kampaň odeslat, bude její status odložen ke zpracování na vámi zadané časové období.

Ke zpracování, odložena na

Sdílejte článek

Vstupte do světa domén

Každý správný web potřebuje doménu a kvalitní webhosting. Buďte online s námi.