Ikona otazník

Řešení potíží

Daňový doklad

Daňový doklad obdržíte na základě přijaté platby na náš účet Daňový doklad není potvrzením skutečného provedení služby. O úspěšném či neúspěšném vyřízení objednávky jste tedy následně informováni dalším emailem. (například v případě pozdního zaplacení prodloužení domény, která již následně prodloužit nelze vám sice přijde daňový doklad, ale následně email o neúspěšném vyřízení objedná...

Jak zabránit odesílání e‑mailů z webových formulářů do spamu

Pokud dostáváte nevyžádané e‑maily z odeslaných webových formulářů, je příčinou pravděpodobně odesílání e‑mailů ze skriptů PHP prostřednictvím funkce mail. S dnešní ochranou proti spamu je tato funkce již zastaralá a takto odeslané e‑maily jsou často filtry označeny jako spam, protože e‑mail není podepsán klíčem DKIM a odesílatelem je webový server.

Jak rychle opravíte poškozený hardware?

Naši technici drží 24/7 dohled nad servery našich zákazníků. Pokud dojde k jejich nefunkčnosti, okamžitě problém řeší a v nejhorších případech utíkají do datacentra, aby poškozený HW vyměnili. Toto jsou schopni zvládnout zhruba do 4 hodin od detekce problému.

Podpora

Máte-li u naší společnosti vlastní server, popřípadě VPS/VMS server, pak kromě standardní podpory máte možnost využít také přímého kontaktu na naše administrátory. Stačí, když se přihlásíte do administrace a v záložce Podpora – > Podpora si vyberete požadavek k vašemu serveru a následně Technické oddělení. Pokud chcete mimo pra...