Mail Klerk
Změna hesla
Po prvním přihlášení do svého účtu Mail Klerk doporučujeme změnit vygenerované heslo. Zde si ukážeme, jak na to.
1. Přihlaste se do svého účtu v administraci
2. Klikněte na menu pod názvem vašeho účtu (vpravo nahoře) a vyberte "Vaše údaje".
...
Založení kampaně
V tomto článku si ukážeme, jak v Mail Klerk založit e‑mailovou kampaň. Na výběr máte hned ze dvou možností.
Vložení HTML kódu do obsahu zprávy
Do e‑mailů v Mail Klerk lze vkládat i HTML kód. Díky tomu si můžete nastylovat například vlastní šablony, které budou čitelné v co největším počtu e‑mailových klientů.
Rozdíl mezi hromadným a notifikačním (stavovým) e‑mailem
Existuje mnoho druhů e‑mailů. Zde si představíme dva, které se nejčastěji přes naši službu Mail Klerk posílají, a vysvětlíme, jak s nimi Mail Klerk zachází.
Uložení vlastních obsahů zpráv
V kampani Mail Klerk je možné přidat do obsahu e‑mailu vlastní uložené obsahy, které lze administrovat přímo v editoru e‑mailu.
Oslovení a jiné proměnné v e‑mailu
Chcete-li do svých e‑mailů přidat proměnné, třeba abyste mohli adresáty oslovovat jménem, lze k tomu využít modul Rozšířené údaje kontaktu.
Tento modul je dostupný za poplatek 30,- Kč měsíčně. Zapnout si jej můžete v sekci -> Moduly.
Přizpůsobení webového rozhraní Mail Klerk – moduly
S pomocí modulů si můžete své webové rozhraní Mail Klerk rozšířit o další funkce.
Proč ve statistikách nevidím odeslané e‑maily?
Existují 3 možné důvody, proč se vám odeslané e‑maily nezobrazují ve statistikách. Tento článek vám je postupně vysvětlí.
Přidání domény do Mail Klerk
Chcete-li začít službu Mail Klerk naplno vužívat, je třeba ke svému účtu přiřadit doménu. Je to jednoduché. V tomto článku si ukážeme, jak na to.