Automatický podpis
Automatický podpis slouží k přidání podpisu (jména, názvu společnosti, dalších kontaktních údajů a podobně) do každé odesílané zprávy.
Automatický podpis je možné vyplnit po přihlášení do dané schránky ve Webmailu v sekci Nastavení – Profily a kliknutím na vytvořený profil. Zde je již možné vyplnit text, který se bu...
Práce se složkami
Vytvoření nové složky
Nová složka se vytváří v sekci Nastavení.
Vyberte kategorii složky.
Novou složku přidejte pomocí tlačítka +.
Možnosti mazání pošty
V sekci NASTAVENÍ v kategorii VLASTNOSTI vyberte ze seznamu NASTAVENÍ SERVERU
V následujícím menu si pak můžete nastavit vlastní nastavení mazání pošty jako například automatické mazání zpráv nevyžádané pošty nebo automatické promazávání k...
Webmail – export a import kontaktů
Emailový klient Roundcube – https://webmail.webglobe.cz umožňuje vaše kontakty jak exportovat, tak importovat. Pokud tedy přecházíte od jiného poskytovatele, nebo chcete kontakty mezi jednotlivými schránkami nasdílet, následující návod se vám může hodit.
Export kontaktů provedete po přihlášení Webmailu https://we...
Změna hesla emailové schránky
Chcete si změnit heslo ke své schránce?
Heslo si lze změnit dvěma způsoby
Heslo lze k jakékoliv schránce měnit přímo v administraci zákaznického účtu – https://admin.webglobe.cz/ v sekci E-mail – E-mailové schránky – pomocí tlačítka Upravit. Není potřeba zná...
Zpracování spamu – nastavení
Po založení schránky jsou zprávy, označené jako SPAM ukládány do složky Junk. V administraci máte možnost si změnit cíl, tedy do jaké složky budou tyto zprávy chodit.
Změnu nastavení najdete v administraci, v sekci Email – Emailové schránky a pomocí tlačítka UPRAVIT:
Zpracování spamu pak nastavíte v sekci první Nastavení
Zřízení e-mailového aliasu
E-mailový alias je další název pro jednu e‑mailovou schránku. Příchozí e‑maily tak fyzicky končí v e‑mailové schránce, na kterou je tento alias navázaný.
E-mailový alias si nastavíte po přihlášení do administrace v sekci pro Emaily -> Emailové schránky. Rozkliknete nastavení pro konkrétní schránku (tlačítko Upravit). V kartě vyberete sekci E‑mailové...
Zřízení e‑mailového koše
E-mailový koš slouží k zachytávání emailů, které jsou zaslány na neexistující adresy vaší domény (tedy například i na xyzavc@vasedomena.cz). To může být užitečné v případě, kdy se uživatel splete a udělá překlep ve vaší emailové adrese – email vám následně přesto dojde.
Zapnutím e‑mailového koše se ovšem zvyšuje riziko příjmu SPAMu, může vám tedy chodit více nevyžádané pošty!
Jak ...
Přesměrování e‑mailů
Ve Webglobe Adminu si můžete nastavit přesměrování jednotlivých e‑mailových schránek na jiné, celý proces vám zabere jen chvilku a změny se projeví do 20 minut.
Můžete si přidat přesměrování a ručně doplnit e‑mailovou adresu, které se to týká.