Jak přidat e‑mailovou schránku do Outlooku?
E-mailovou schránku Webglobe snadno přidáte přímo v rozhraní poštovního klienta Outlook, v němž se přihlásíte svým účtem s nově zakoupenou licencí (schránkou). Můžete postupovat podle našeho návodu.
Nastavení filtrů Webmailu
Webmail najdete na adrese https://webmail.webglobe.cz/
Náhled administrace
Vytvoření sady filtrů
V Nastavení > Filtry přidejme nový f...
Potřebuji externího e‑mailového klienta (Outlook, Thunderbird, Mac…) pro využití e‑mailových služeb?
Ne, nepotřebujete. Ať už zvolíte FlexiMail nebo Microsoft Exchange Online, budete mít k dispozici i webového klienta pro přístup z internetového prohlížeče.
Přihlášení do webového rozhraní
Webové rozhraní slouží pro práci s vaší poštou. Využít jej můžete odkudkoliv, například pokud zrovna nejste v práci nebo pokud vůbec nepoužíváte emailové programy jako Outlook, Thunderbird a jiné.
Přihlášení do webového rozhraní je možné provést na adrese
https://webmail.webglobe.cz/
zadáním údajů ve tvaru:
Uživatel:
Automatický podpis
Automatický podpis slouží k přidání podpisu (jména, názvu společnosti, dalších kontaktních údajů a podobně) do každé odesílané zprávy.
Automatický podpis je možné vyplnit po přihlášení do dané schránky ve Webmailu v sekci Nastavení – Profily a kliknutím na vytvořený profil. Zde je již možné vyplnit text, který se bu...
Práce se složkami
Vytvoření nové složky
Nová složka se vytváří v sekci Nastavení.
Vyberte kategorii složky.
Novou složku přidejte pomocí tlačítka +.
Webmail – export a import kontaktů
Emailový klient Roundcube – https://webmail.webglobe.cz umožňuje vaše kontakty jak exportovat, tak importovat. Pokud tedy přecházíte od jiného poskytovatele, nebo chcete kontakty mezi jednotlivými schránkami nasdílet, následující návod se vám může hodit.
Export kontaktů provedete po přihlášení Webmailu https://we...
Možnosti mazání pošty
V sekci NASTAVENÍ v kategorii VLASTNOSTI vyberte ze seznamu NASTAVENÍ SERVERU
V následujícím menu si pak můžete nastavit vlastní nastavení mazání pošty jako například automatické mazání zpráv nevyžádané pošty nebo automatické promazávání k...
Zpracování spamu – nastavení
Po založení schránky jsou zprávy, označené jako SPAM ukládány do složky Junk. V administraci máte možnost si změnit cíl, tedy do jaké složky budou tyto zprávy chodit.
Změnu nastavení najdete v administraci, v sekci Email – Emailové schránky a pomocí tlačítka UPRAVIT:
Zpracování spamu pak nastavíte v sekci první Nastavení