Status kampaně a rozesílání

Po kliknutí na tlačítko Odeslat mailing vaše kampaň prochází několika stavy. V tomto článku se podíváme na všechny 3 statusy, které se v detailu vaší rozesílky mohou objevit.

1. stav: ke zpracování

Prvním stavem po kliknutí na tlačítko odeslat je stav ke zpracování. V tomto stavu je kampaň zpracovávána a připravována k odeslání na náš SMTP server.

Ke zpracování

2. stav: odeslaná

Jakmile se kampaň zpracuje a odešle na náš SMTP server, změní se stav na odeslaná.

Tento stav neznamená, že Vaše e‑maily odešly zákazníkům, ale že odešly z webového rozhraní na náš SMTP server.

To je také častý důvod, proč ve statistikách nevidíte odeslané e‑maily.

SMTP server si vaše e‑maily rozdělí do front a podle potřeby zpomalí jejich rozesílku, aby zajistil maximální doručitelnost dle pravidel a omezení u jednotlivých poskytovatelů (Seznam, Gmail, atd…)

3. stav: ke zpracování, odložena na

Pokud jste při odesílání kampaně zvolili datum a čas, pro který se má kampaň odeslat, bude její status odložen ke zpracování na vámi zadané časové období.

Ke zpracování, odložena na

Poslední aktualizace: