Všeobecné obchodní podmínky provizního
programu (affiliate)

Tyto podmínky se vztahují ke všem značkám spadajícím pod společnost Webglobe, s. r. o.

patternpatternpatternpattern

vyhotovené podle ust. § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“).

Tyto Všeobecné obchodní podmínky provizního programu (dále jen „VOPpp“) společnosti Webglobe, s.r.o., se sídlem Pobřežní 620/3, Praha 8, PSČ 186 00, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 75587, IČO: 26159708, DIČ: CZ26159708 (dále jen „Poskytovatel“), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, tj. Poskytovatele jako zájemce a fyzické osoby nebo právnické osoby jako zprostředkovatele (dále jen „Partner“), vyplývající ze Smlouvy o provizním programu (jak je tato definována níže).

1.Úvodní ustanovení

1.1. VOPpp jsou neoddělitelnou součástí smlouvy o provizním programu, která se uzavírá podle § 2445 a násl. občanského zákoníku v elektronické podobě mezi Poskytovatelem a Partnerem v souladu s čl. 1.4 VOPpp (dále jen „Smlouva o provizním programu“). Smlouvu o provizním programu je oprávněn s Poskytovatelem uzavřít pouze podnikatel v rámci výkonu své podnikatelské činnosti.

1.2. Práva a povinnosti Poskytovatele a Partnera vyplývající ze Smlouvy o provizním programu, jakož i proces uzavírání Smlouvy o provizním programu, jsou upraveny především ve VOPpp. Pokud není určitá věc upravena ve VOPpp, tak se přiměřeně použijí ustanovení Obchodních podmínek a podmínek užití Poskytovatele (dále jen „VOP“), které jsou dostupné na www.webglobe.cz, a to ve znění účinném v okamžiku uzavření Smlouvy o provizním programu, případně ve znění následně změněném v souladu s VOP. Ustanovení VOPpp mají přednost před ustanoveními VOP

1.3. Předmětem Smlouvy o provizním programu je závazek Partnera propagovat produkty a služby, které Poskytovatel nabízí, a vyvíjet činnost směřující k uzavření smlouvy mezi Poskytovatelem a třetími osobami a závazek Poskytovatele zaplatit Partnerovi provizi za zprostředkované zákazníky (dále jen „Provizní program“). Za tímto účelem Poskytovatel umožní Partnerovi propagovat Poskytovatelovy produkty a služby, a to prostřednictvím textových odkazů a bannerů umístěných na webových stránkách Partnera, které budou přesměrovávat na webové stránky Poskytovatele. Odkazy, stejně jako i bannery, budou vytvořeny výhradně jen Poskytovatelem. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změny reklamních bannerů a textů.

1.4. Účast Partnera v Provizním programu vzniká uzavřením Smlouvy o provizním programu, která je uzavřena v okamžiku dokončení registrace do Provizního programu prostřednictvím Uživatelského rozhraní a odesláním e-mailu Poskytovatele na e-mailovou adresu Partnera o potvrzení registrace.

 

2. Definice pojmů

2.1. „Hypertextový odkaz“ znamená jedinečný a speciální kód, který Partnerovi přidělí Poskytovatel v Provizním programu a který se po vložení na Webovou stránku Partnera zobrazuje ve formě reklamní plochy nebo textového odkazu směřujícího na produkty nebo služby Poskytovatele.

2.2. „Klamavá reklama“ má význam stanovený v článku 3.4.

2.3. „Návštěvník“ označuje každého jednotlivého návštěvníka internetových stránek Poskytovatele, jehož příchod na internetové stránky Poskytovatele byl zprostředkovaný Partnerem prostřednictvím Hypertextového odkazu v souladu s těmito VOPpp.

2.4. „Partner“ má význam stanovený v úvodní části VOPpp.

2.5. „Poskytovatel“ má význam stanovený v úvodní části VOPpp.

2.6. „Provize“ představuje finanční odměnu (úplatu) od Poskytovatele pro Partnera za zprostředkování Zákazníka. Podmínky pro vznik nároku na Provizi a její výše vyplývá z těchto VOPpp.

2.7. „Reklamní plocha“ představuje banner, vyhledávací panel nebo textový odkaz, které jsou výsledkem umístění Hypertextového odkazu vloženého na Webovou stránku Partnera, kdy po kliknutí na takový banner, vyhledávací panel nebo textový odkaz dojde k přesměrování na internetové stránky Poskytovatele.

2.8. „Smlouva o provizním programu“ má význam stanovený v článku 1.1.

2.9. Webovou stránkou“ je internetová stránka, na které je umístěn Hypertextový odkaz, jejíž doména je ve vlastnictví nebo v užívaní Partnera, která musí být trvale přístupná zaměstnancům Poskytovatele, a která má charakter dokončené stránky, tj. nevzbuzuje pochybnosti o jejím vzhledu, či funkčnosti jejích částí.

2.10. „Zákazníkem“ se rozumí každý Návštěvník a jakákoliv jiná osoba, jakkoliv zprostředkovaná Partnerem (pokud se na takovém jiném zprostředkování Smluvní strany předem písemně dohodly), která si objedná služby nebo produkty Poskytovatele, za něž uhradí dohodnutou cenu.

2.11. „VOP“ má význam stanovený v článku 1.2.

2.12. „VOPpp“ znamená tyto Všeobecné obchodní podmínky provizního programu.

2.13. Pojmy uvozené v těchto VOPpp velkým písmenem, které nejsou definovány v tomto článku, mají význam, který jim dávají VOP.

3. Podmínky spolupráce a způsob propagace

3.1. Partner se zavazuje propagovat produkty a služby, které Poskytovatel nabízí, a vyvíjet činnost směřující k uzavření smlouvy mezi Poskytovatelem a třetími osobami. Za tímto účelem může Partner mimo jiné umístit na Webové stránky Reklamní plochu. Pokud se Partner rozhodne umístit na Webové stránky Reklamní plochu, je povinen takovou Reklamní plochu umístit pouze skrze přidělený jedinečný Hypertextový odkaz. Partner je rovněž oprávněn zprostředkovávat Zákazníky jakýmkoliv jiným způsobem, který neohrožuje pověst a dobré jméno Poskytovatele (pokud se na takovém jiném zprostředkování Smluvní strany předem písemně dohodly).

3.2. Poskytovatel je povinen vyplatit Partnerovi Provizi ve výši a způsobem určeným v článku 4 VOPpp. Nárok na Provizi vzniká Partnerovi až po úhradě ceny za produkt nebo službu Poskytovatele, kterou si Zákazník objednal (a to buď prostřednictvím Hypertextového odkazu nebo jiným způsobem, pokud byl v takovém případě Partner označen jako osoba zprostředkující objednání produktu nebo služby Poskytovatel, pokud se na takovém jiném zprostředkování Smluvní strany předem písemně dohodly). Provize pro Partnera musí být zaevidována nejpozději 1 den po úhradě Partnerem zprostředkované služby nebo produktu Poskytovatele Zákazníkem.

3.3. Reklamní plocha nesmí být umístěna na Webové stránce, jejíž obsah:

        3.3.1. je v rozporu s obecně závaznými právními předpisy a/nebo dobrými mravy, 

        3.3.2. je v rozporu s ustanoveními VOP,

        3.3.3. má pornografický charakter, 

        3.3.4. slouží zejména k zobrazování reklamy,

        3.3.5. je určen k propagaci nebo šíření extremistických názorů, a/nebo

        3.3.6. může jinak poškozovat dobré jméno Poskytovatele

3.4. Partner nesmí propagovat neexistující slevy či jiné, předem Poskytovatelem neodsouhlasené speciální výhody, které mají vyzývat a povzbuzovat Návštěvníka na zakoupení a využívání služeb nebo produktů Poskytovatele (dále jen „Klamavá reklama“). V případě porušení této povinnosti Partnerovi nárok na Provizi nevzniká a Poskytovatel je oprávněn nevyplatit Partnerovi příslušnou Provizi za zprostředkování nebo může snížit výšku nově vzniklé nevyplacené Provize o hodnotu neoprávněně vyplacené Provize, získané v důsledku nebo v přímé souvislosti s Klamavou reklamou Partnera. V případě, že Partner má zájem nabízet, propagovat nebo poskytovat speciální výhodu pro Návštěvníky (zejména slevu z cen služeb a produktů Poskytovatele), je povinen předem požádat Poskytovatele o poskytnutí této speciální výhody. Poskytovatel takovou žádost Partnera posoudí a do 14 dní informuje Partnera o výsledku jeho žádosti. Na poskytnutí nebo odsouhlasení poskytnutí slevy nebo jiné speciální výhody nemá Partner právní nárok.

 

4. Provize partnera

4.1. Partner má nárok na opakovanou provizi z každé platby zprostředkovaného Zákazníka ve výši 25 % ze Zákazníkem zaplacené ceny (bez souvisejících poplatků, daní a nákladů) za službu SMTP Klerk, 20 % ze Zákazníkem zaplacené ceny (bez souvisejících poplatků, daní a nákladů) webhostingových balíků a 8 % ze Zákazníkem zaplacené ceny (bez souvisejících poplatků, daní a nákladů) VPS a serverů. Provize se vypočítá ze Zákazníkem skutečně zaplacené ceny služeb nebo produktů zprostředkovaných Partnerem. Nárok na Provizi vzniká po uplynutí garanční lhůty vrácení peněz, kterou Poskytovatel poskytuje svým zákazníkům. 

4.2. Poskytovatel průběžně poskytne Partnerovi v Uživatelském rozhraní Partnera přehled o transakcích a platbách Zákazníků zprostředkovaných Partnerem v souladu s VOPpp.

4.3. Provize je vázána na konkrétní objednávku služby SMTP Klerk / webhostingových služeb / VPS / serveru a ne na účet Zákazníka jako celek. Smluvní strany se výslovně dohodly na vyloučení použití ustanovení § 2447 odst. 2 občanského zákoníku na jejich právní vztah vyplývající ze Smlouvy o provizním programu, nebo jakémkoliv jiném smluvním vztahu, na který se vztahují VOPpp.

4.4. V případě, že Partner v průběhu 6 po sobě jdoucích měsíců nezprostředkuje Poskytovateli nového Zákazníka v souladu se Smlouvou o provizním programu, nebo v souladu s dohodami o jiném zprostředkování uzavřenými podle VOPpp, výše Provize vypočítané z opakované platby Zákazníka za stejnou službu, za níž již byla Provize alespoň jednou uhrazena, se sníží na 5 % (a to z kterékoliv sazby uvedené v bodě 4.1 VOPpp výše), ledaže Poskytovatel písemně oznámí Partnerovi, že na takovém snížení netrvá, v kterémžto případě se použije původní výše Provize. V případě, že Partner nebude vykazovat žádnou aktivitu během 24 po sobě následujících měsíců, nárok Partnera na opakovanou Provizi do té doby zprostředkovaného produktu nebo služby zaniká.

4.5. Výplata provize je odvislá od právní formy partnera a řídí se následujícím postupem: 

      a) pro fyzické osoby nepodnikající – při požádání o výplatu provize bude automaticky vygenerována žádost partnera o výplatu provize. Partner souhlasí s tím, že žádost bude za něj vystavena poskytovatelem.

      b) pro fyzické osoby podnikající, právnické osoby – při požádání o výplatu provize bude automaticky vygenerován rozpis nároku na provizi, na základě kterého partner vystaví poskytovateli fakturu (daňový doklad). Rozpis nároku na provizi bude nedílnou součástí faktury (jako příloha). Je-li partner plátcem DPH, musí faktura obsahovat také rozúčtování DPH. Výše Provize je vypočtena jako procento z ceny produktu nebo služby Poskytovatele skutečně zaplacené Zákazníkem bez daně z přidané hodnoty a jiných nákladů či poplatků zprostředkovaných Partnerem. Splatnost Provize je 30 dnů ode dne doručení faktury se všemi náležitostmi specifikovanými v těchto VOPpp Poskytovateli. Údaje dodavatele uvedené na faktuře musí být totožné s údaji Partnera v Provizním programu.

4.6. Nestanoví-li VOPpp výslovně něco jiného, nevyplacenou Provizi na účtu Partnera, ani její část, není možné použít na částečnou úhradu ceny za služby poskytnuté Poskytovatelem.

4.7. Nárok na vyplacení Provize vznikne Partnerovi v případě, kdy celková výška Provize dosáhne částky alespoň 1000 Kč bez DPH. Provize bude Partnerovi vyplacena bezhotovostním bankovním převodem na bankovní účet Partnera, který uvedl ve faktuře doručené Poskytovateli. Provize zahrnuje všechny Partnerem vynaložené náklady spojené s jeho činností vyplývající ze Smlouvy o provizním programu a VOPpp.

4.8. Smluvní strany se dohodly na úpravě promlčecí lhůty na pohledávky Partnera vyplývající z Provize na 18 měsíců.

5. Závěrečná ustanovení

5.1. Provozovatel si vyhrazuje právo jednostranně měnit VOPpp, a to přiměřeně podle pravidel pro změnu VOP stanovených ve VOP.

5.2. Na dobu trvání Smlouvy o provizním programu, jakož i její ukončení, se přiměřeně použijí ustanovení VOP.

5.3. Tyto VOPpp nabývají účinnosti a platnosti dnem 1. 3. 2022.

5.4. VOPpp, jakož i práva a povinnosti vzniklé na jejich základě nebo v souvislosti s nimi (včetně Smlouvy o provizním programu), se řídí českým právem.