Jak probíhá zpracování objednávky?

Jakmile odešlete objednávkový formulář, dojde k okamžitému zpracování údajů naším systémem.

  1. Na e‑mail, který jste uvedli v objednávce jako fakturační, jsou obratem zaslány informace nezbytné pro platbu (úhradu můžete provést také on-line prostřednictvím naší platební brány, na kterou přejdete z posledního kroku objednávky) a přihlašovací jméno do administrace s možností nastavení hesla.
  2. Ihned po přijetí platby na náš bankovní účet je Vaše objednávka automaticky systémem zpracována a dojde k případné registraci domény.
  3. Nakonec stačí nahrát Vaši prezentaci na naše servery, založit e‑mailové účty a nastavit si služby v naší přehledné webové administraci.

Pokud byste měli jakékoliv dotazy týkající se stavu Vaší objednávky, kontaktujte technickou podporu, rádi Vám pomůžeme.

Sdílejte článek

Podobné články

Vstupte do světa domén

Každý správný web potřebuje doménu a kvalitní webhosting. Buďte online s námi.