Změny na fakturačních dokladech

Obdrželi jste výzvu k platbě a chcete služby zrušit, nebo jen některé z nich? Případně opravit údaje na výzvě? Zde najdete vše na jednom místě .

Jak se dostanu do zákaznického účtu?

K úpravám budete potřebovat přístup do zákaznického účtu –  WebglobeAdmin. Pokud jste ztratili přihlašovací údaje, použijte link pro reset hesla a zadejte jednu z vašich domén nebo přihlašovací jméno.

Rušení služeb

Chci zrušit služby, které jsou na výzvě k platbě

Pokud si přejete  zrušit služby, které vám fakturujeme, pak prosím o zrušení požádejte přímo z vašeho zákaznického účtu v sekci Fakturace a Přehledu služebtedy zde. Služby, které již nebudete využívat budou pak zrušeny systémem automaticky ke dni expirace.

Chci zrušit jen některé ze služeb, které jsou na výzvě k platbě

Pokud si nějakou ze služeb již nepřejete používat, pak prosím proveďte tyto kroky:

Služby, které již nebudete využívat budou pak zrušeny systémem automaticky ke dni expirace.

Změna udajů na výzvě nebo faktuře

Jak mohu změnit fakturační údaje na výzvě ?

Prostřednictvím administrace WebglobeAdmin můžete kdykoliv snadno změnit svoje fakturační údaje. Návod najdete na tomto odkazu.

Potřebuji opravit údaje na daňovém dokladu

Údaje na daňovém dokladu lze opravit maximálně do 15. dne následujícího měsíce. Podrobný návod naleznete v tomto článku.

Potřebuji daňový doklad

Nepřišel mi daňový doklad

Výzva k platbě není daňový doklad. Daňový doklad je vystaven automaticky systémem po identifikaci vaší platby na účtu společnosti Webglobe. Daňový doklad je distribuován jen e-mailem ve formátu PDF a to pouze na kontaktní adresy, které máte uvedené ve WebglobeAdminu.

Pokud vám v účetnictví nějaký daňový doklad chybí, pak ho najdete v sekci Fakturace.

Dotazy, týkající se Fakturace pište na email fakturace@webglobe.cz . Ostatní dotazy směrujte na info@webglobe.cz

 

Poslední aktualizace: