Změny na fakturačních dokladech

Obdrželi jste výzvu k platbě a chcete služby zrušit, nebo jen některé z nich? Případně opravit udaje na výzvě? Zde najdete vše na jednom místě .

K úpravám budete potřebovat přístup do vaší Administrace. Pokud jste ztratili přihlašovací údaje, použijte link https://admin.webglobe.cz/auth/lost pro reset hesla a zadejte jednu z vašich domén nebo přihlašovací jméno .

Chci zrušit služby, které jsou na výzvě k platbě

Pokud si přejete  zrušit služby, které vám fakturujeme, pak prosím o zrušení požádejte přímo z vašeho zákaznického účtu v sekci Fakturace a Přehledu služeb – tedy zde https://admin.webglobe.cz/services .

Služby, které již nebudete využívat budou pak zrušeny systémem automaticky ke dni expirace .

Chci zrušit jen některé ze služeb, které jsou na výzvě k platbě

Pokud si nějakou ze služeb již nepřejete používat, pak prosím proveďte tyto kroky:

Služby, které již nebudete využívat budou pak zrušeny systémem automaticky ke dni expirace .

Jak mohu změnit fakturačních údaje na výzvě ?

Prostřednictvím Administrace můžete kdykoliv snadno změnit svoje fakturační údaje. Návod najdete na tomto odkazu .

Nepřišel mi daňový doklad

Výzva k platbě není daňový doklad. Daňový doklad je vystaven automaticky systémem po identifikaci vaší platby na účtu společnosti Webglobe. Daňový doklad je distribuován jen emailem ve formátu PDF a to pouze na kontaktní adresy uvedené u vašeho zákaznického účtu.

Pokud vám v účetnictví nějaký daňový doklad chybí, pak ho najdete ve své Administraci

Potřebuji opravit údaje na daňovém dokladu

Údaje na daňovém dokladu lze opravit maximálně do 15 dne následujícího měsíce. Podrobný návod naleznete v tomto článku .

 

Pokud potřebujete poradit, pište na fakturační oddělení na adresu fakturace@webglobe.cz 

 

Poslední aktualizace: