Změna názvu e‑mailového účtu

Při používání e‑mailů na vaší doméně se můžete v administraci setkat se 3 typy e‑mailových účtů (důsledek „historického“ vývoje služeb):

  • e-mailový účet – např. „petr“
  • e-mailový účet s e‑mailovou adresou (název účtu je shodný s částí e‑mailové adresy před volacím znakem) – např. účet „petr“ a e‑mail „petr@domena.xy“, zobrazený v panelu administrace jako „petr@domena.xy (peter)“
  • e-mailová schránka s e‑mailovou adresou ve stejném tvaru – např. schránka „petr@domena.xy“.

Chcete-li změnit e‑mailový účet na plnohodnotnou e‑mailovou schránku, stačí změnit její název.

Postup je následující:
Přihlaste se do panelu správce na adrese https://admin.webglobe.cz.

V levém menu přejděte do nabídky E‑maily – > E‑maily a klikněte na tlačítko Upravit vedle účtu, který chcete změnit.

Přejděte na kartu Změnit název. Slouží ke změně stávajícího e‑mailového účtu na plnohodnotný e‑mailový účet se stejnou e‑mailovou adresou. Přihlašovací jméno můžete ponechat tak, jak je, a automaticky se k němu přidá „@domena.xy“, nebo ho můžete změnit podle svých potřeb.

Po změně se zároveň vytvoří e‑mailová adresa ve stejném tvaru, čímž vznikne plnohodnotná e‑mailová schránka.

Poznámka: Nové přihlašovací jméno je nutné změnit také v nastavení e‑mailových klientů (v počítači, mobilním telefonu,…) a používat ho při přihlašování do webmailu. Původní jméno účtu již nebude platné, nebudete jej moci používat pro přístup k e‑mailům.

Poslední aktualizace: