Zákaznický účet
Změny na fakturačních dokladech
Obdrželi jste výzvu k platbě a chcete služby zrušit, nebo jen některé z nich? Případně opravit údaje na výzvě? Zde najdete vše na jednom místě .
Jak se dostanu do zákaznického účtu?
K úpravám budete potřebovat přístup do zákaznického účtu - WebglobeAdmin. Pokud jste ztratili přihlašovací údaje, použij...
Změna hesla pro WebAdmin
Potřebujete změnit heslo do svého WebAdminu (Webglobe administrace)?
Klikněte v horním menu na Můj účet a v levé části vyberte v záložce Profil kategorii Správa přihlášení. Změnu hesla najdete v první záložce.
Zahraniční plátce z členství EU
Vzhledem k členství České republiky v EU je možné účtovat naše služby bez DPH všem zákazníkům ze zemí EU
Pokud jste tedy plátcem daně ve vašem státu, zašlete nám pro ověření DIČ. Ihned po ověření budou všechny doklady vystavovány s 0% DPH. Informace o Vaší společnosti zasílejte prosím na emailovou adresu fakturace@webglobe.cz
Zavedení daňového dokladu do účetnictví v PDF
Dle Zákona 235/2004 Sb., Zákona o dani z přidané hodnoty (Hlava II, § 33), je možné daňové doklady zasílat i v elektronické podobě a to ve formátu PDF. Tyto doklady obsahují veškeré náležitosti a je možné je zanést do Vašeho účetnictví.
Pokud máte zájem o jejich zaslání pozemní poštou, zašlete svou žádost na email ...
Oprava fakturačních údajů u daňových dokladů
Opravou docílíte změnu údajů na konečném daňovém dokladu.
Oprava údajů: Nejdříve si po přihlášení do administrace překontrolujte v detailu domény na jaký fakturační kontakt se služba fakturuje. Pokud je to Váš hlavní fakturační kontakt, pak údaje opravíte v sekci Můj účet. Pokud jste u domény nastavili ji...
Automatické platby z kreditu
Funkci automatických plateb z kreditu můžete využít pro pohodlnější úhrady za služby u Webglobe, s.r.o.
Funkci si aktivujete ve svém zákaznickém účtu buďto v sekci Fakturace – Přehled služeb ( u požadované domény si zakliknete volbu Uhradit z kreditu ) neb...
Daňový doklad
Daňový doklad obdržíte na základě přijaté platby na náš účet
Daňový doklad není potvrzením skutečného provedení služby. O úspěšném či neúspěšném vyřízení objednávky jste tedy následně informováni dalším emailem.
(například v případě pozdního zaplacení prodloužení domény, která již následně prodloužit nelze vám sice přijde daňový doklad, ale následně email o neúspěšném vyřízení objedná...
Jak získám přístup do Webglobe administrace?
Administraci služeb Webglobe naleznete na stránkách https://admin.webglobe.cz/
Tuto administraci mají k dispozici všichni zákazníci Webglobe s webhostingovým účtem libovolného tarifu nebo doménou.
Login od nás obdržíte po objednání služeb. Heslo zvolte bezpečné a unikátní, tak aby se neshodovalo s jinou službou.