Ikona osoby

Zákaznický účet

Fakturace našich služeb

SLUŽBY A FAKTURACE Služby, které vám naše společnost poskytuje, jsou ze zákona klasifikovány jako elektronické časové služby. V souladu s obecnou obchodní praxí se fakturace těchto služeb provádí předem, a to prostřednictvím předfaktur (zálohových faktur), a po jejich zaplacení je vám vystavena faktura (daňový doklad). Způsob fakturace služeb předem je zaveden u všech společno...

Přihlašovací účty v Admin rozhraní

Potřebujete změnit heslo ke svému přihlašovacímu účtu pro domény? Aktivovat si dvoufaktorovou ochranu pro lepší zabezpečení vašich údajů? Nebo jste si najali programátora na webové stránky a potřebujete mu dát přihlašovací údaje, aby mohl nahrát data na vaši doménu? V tomto článku si projdeme základní funkce v sekci Můj účet – Přihlašovací účty a také poradíme, co dělat, pokud se boj...

Změny na fakturačních dokladech

Obdrželi jste výzvu k platbě a chcete služby zrušit, nebo jen některé z nich? Případně opravit údaje na výzvě? Zde najdete vše na jednom místě . Jak se dostanu do zákaznického účtu? K úpravám budete potřebovat přístup do zákaznického účtu -  WebglobeAdmin. Pokud jste ztratili přihlašovací údaje, použij...

Zahraniční plátce z členství EU

Vzhledem k členství České republiky v EU je možné účtovat naše služby bez DPH všem zákazníkům ze zemí EU. Pokud jste tedy plátcem daně ve vašem státu, zašlete nám pro ověření DIČ. Ihned po ověření budou všechny doklady vystavovány s 0% DPH. Informace o Vaší společnosti zasílejte prosím na emailovou adresu fakturace@webglobe.cz.

Zavedení daňového dokladu do účetnictví v PDF

Dle Zákona 235/2004 Sb., Zákona o dani z přidané hodnoty (Hlava II, § 33), je možné daňové doklady zasílat i v elektronické podobě a to ve formátu PDF. Tyto doklady obsahují veškeré náležitosti a je možné je zanést do Vašeho účetnictví. Pokud máte zájem o jejich zaslání pozemní poštou, zašlete svou žádost na email ...

Oprava fakturačních údajů u daňových dokladů

Opravou docílíte změnu údajů na konečném daňovém dokladu. Oprava údajů: Nejdříve si po přihlášení do administrace překontrolujte v detailu domény na jaký fakturační kontakt se služba fakturuje. Pokud je to Váš hlavní fakturační kontakt, pak údaje opravíte v sekci Můj účet. Pokud jste u domény nastavili jiný fakturační...

Automatické platby z kreditu

Funkci automatických plateb z kreditu můžete využít pro pohodlnější úhrady za služby u Webglobe, s.r.o. Funkci si aktivujete ve svém zákaznickém účtu buďto v sekci Fakturace – Přehled služeb (u požadované domény si zakliknete volbu Uhradit z kreditu) nebo v kart...