Webglobe zkušenosti

Proč si vybrat hosting u Webglobe?

Dostali jste doporučení od známých, četli jste o nás kladná hodnocení nebo jste si Webglobe hosting reference prostě jen vyhledali? V každém případě jsme velmi rádi, že zvažujete přechod na náš hosting.

Jak objednat služby?

Objednávku webhostingu u nás zvládne každý. Jestliže máte jasno ve výběru tarifu, stačí projít jednotlivými kroky objednávky, které vás vždy přesně navedou k tomu, co právě máte udělat – zvolit typ služeb, vyplnit fakturační údaje atp.

Pokud potřebujete s výběrem poradit, jsme tu pro vás. Obrátit se na nás můžete několika způsoby. Pomůžeme vám vybrat vhodný tarif nebo jinou službu.

Díky on-line platební bráně s širokou škálou platebních metod můžete mít zaregistrovanou doménu a zřízený webhosting v řádu minut.

Účet máte založen, jak pokračovat?

Jakmile dorazí objednávka, účet je založen a současně s tím vám dorazí potřebné informace. Přístupové údaje, informace pro případné potvrzení údajů majitele domény nebo instrukce pro nasměrování či převod existující domény.

Nevíte si rady co s přístupovými údaji nebo jak převést doménu k nám? Obraťte se na naši podporu. Poradíme Vám s orientací ve službách, nebo vám pomůžeme převést služby k Webglobe  zcela bez výpadku.

Vše funguje? Bezva!

Web i e‑maily jsou po úvodním nastavení v provozu? Tak nezbývá, než si užívat webhosting a věnovat se vašemu podnikání nebo zálibám 🙂 Pokud však přece jen narazíte na nějaký problém, např. s nastavením pošty nebo na nějakou nečekanou chybu ve webové prezentaci, napište nám a my vám rádi poradíme.

A i když si po celý rok nezavoláme ani nenapíšeme, neznamená to, že bychom na vás zapomněli. Bedlivě hlídáme, aby vám neexpirovala doména ani hosting. Ozveme se vám měsíc před vypršením předplacených služeb s možností služby prodloužit.

Jste spokojeni? Řekněte o tom světu…

Vše běží jak má a jste se službami Webglobe spokojeni? Uděláte nám velkou radost, když se o své zkušenosti podělíte. Využít pro to můžete:

Pokud z jakéhokoli důvodu spokojeni nejste, nenechávejte si to prosím pro sebe a ozvěte se nám. A to buď přímo na info@webglobe.cz nebo v hodnocení odpovědi naší zákaznické podpory, pokud již s námi komunikujete.

Poslední aktualizace: