WebEditor

Objevte základy designu webových stránek

Efektivní obchodní web nemusí být komplikovaný. I když budete na tvorbu svého firemního webu používat WebEditor, musíte mít základní znalosti z oblasti webdizajnu, abyste věděli, co funguje a co nefunguje. Dobrým pravidlem, na které se musí při webdizajnu pamatovat, je: V jednoduchosti je krása. Očekávejte různorodost návštěvníků vašeho webu. Někteří z nich nemusí trávit hodně času online, z...

Vytvoření vícejazyčného webu

Pokud vaše internetové stránky nabízejí produkty nebo služby návštěvníkům ze zahraničí, mnohojazyčné stránky vám mohou pomoci oslovit cílovou skupinu a prozkoumat nové zahraniční trhy. Vytvoření vícejazyčného webu má řadu výhod. Zvyšte svůj dosah oslovením širšího publika Vytvořte jedinečný obsah pro jazykově specifické segmenty vaší cílové skupiny. Tento průvodce vám uk...

Vytváření vícejazyčné navigace

Abyste pomohli svým návštěvníkům ze zahraničí snadno procházet stránky v jejich jazycích, můžete přeložit navigaci, která je specifická pro každou jazykovou verzi webu. Jak na to: 1. Jazykovou verzi zvolte pomocí Přepínače jazyka. Pro tento příklad bychom chtěli vytvořit navigaci pro anglickou verzi webu:

Přidání přepínače jazyka do navigace

Při nabídce vícejazyčného produktu nebo služby můžete zvážit možnost, že svým uživatelům poskytnete možnost zobrazit obsah v jiném jazyce. Můžete povolit volbu mezi více jazyky, aby si návštěvníci mohli vybrat, který jazyk chtějí používat. Po přepnutí na vícejazyčný web se v záhlaví automaticky zobrazí přepínač jazyka, který návštěvníkům umožní vybrat si jazykovou verzi webu:

Přidání vlastní cesty pro adresu URL

Cesta pro stránku je poslední část adresy URL za lomítkem, kterou uživatelé uvidí po příchodu na vaši stránku. Pokud máte například na svém webu konkrétní strukturu adres URL, například www.example.com/stranka1, bude cesta "/ Stránka1.“ Proč potřebujete cestu pro SEO Díky cestě je vaše adresa URL optimalizovaná pro SEO. Pokud je vaše stránka s titulkem Letní události a atrakce v Maďa...

Přidání jazykového kódu (značky hreflang)

Když zveřejníte vícejazyčný web, budete se chtít ujistit, že se lidem zobrazuje správně v daném jazyce. Značky Hreflang jsou malé prvky ve zdrojovém kódu stránky, které se používají k informování nástrojů vyhledávačů o stránkách, které mají podobný obsah, ale cílí na různé jazyky. Atribut hreflang (také označován jako rel="alternate" hreflang=" lang_code " informuje vyheldáv...

Vytvoření politiky souborů cookie v souladu s GDPR

V tomto článku se dozvíte, co jsou zásady používání souborů cookie, jaké jsou požadavky a jak můžete vytvořit a zobrazit stránku se zásadami používání souborů cookies na svém webu. Co je to politika souborů cookie Pravidla používání souborů cookie vysvětlují vašim uživatelům, jaké soubory cookie používá váš web, jaké údaje uživatelů sledují, na jaké účely slouží a kd...

Základní a (ne)užitečné soubory cookie

Soubory cookie jsou malé datové soubory, které se odesílají ze serveru webové stránky do vašeho webového prohlížeče, odkud se ukládají do vašeho zařízení. Jejich účel se může lišit, ale nejčastějším důvodem je: Pomáhají přizpůsobit webovou stránku Pomáhají návštěvníkovi navigovat jej přes vaši stránku Zlepšují uživatelskou zkušenost Ukládají pref...