Ikona nastavení

WebAdmin

Změna přihlašovacího jména

Ve vašem zákaznickém účtu si můžete změnit Přihlašovací jméno. Stačí kliknout v horním menu na Profil a v levé části vybrat Změna hesla. Poté klikněte na druhou záložku Změna přihlašovacího jména a zde si můžete změnit přihlašovací jméno, které musí být vždy ve tvaru novyuzivatel@domena.tld (domena.tld musí být doména pod vaší správou).

Podúčet

Potřebujete-li vytvořit přístup ke konkrétní doméně, nebo doménám a zároveň omezit přístup jen na konkrétní moduly, jako například správu DNS, pak máte možnost si v administraci vytvořit podúčet. Tuto možnost máte po přihlášení do administrace v sekci MŮJ ÚČET – PŘIHLAŠOVACÍ ÚČTY. 1. Po přihlášení do Webglobe Adminu...

Dvoufaktorové ověřování při přihlašování do Webglobe Admin

V dnešní době již klasické uživatelské jméno a heslo k přihlášení nestačí. Pokud se do vašeho počítače nebo jiného zařízení dostane virus, může všechna vaše jména a hesla odeslat na internet, kde je může získat potenciální útočník. Ke kombinaci jména a hesla se lze dostat také v případě, že se připojujete prostřednictvím veřejných (nezabezpečených) sítí wi-fi, například v kavárnách, hotelech ne...

Kreditní účet

Pro zjednodušení a zrychlení úhrad objednaných služeb a také snížení vašich nákladů souvisejících s poplatky za transakce, fakturaci a pod., můžete využít kreditní účet. Po kliknutí na Fakturace v horním menu si vyberete vlevo Faktury a Kredit. V druhé záložce Kredit.

Přehled faktur

Všechny své faktury můžete sledovat pod Webglobe Admin po kliknutí na Fakturace v horním menu. Vlevo si vyberete Faktury a Kredit. Faktury V záložce Faktury pak naleznete všechny vám vystavené faktury, dobropisy, ale i výzvy k platbě.

Sběrná fakturace domén

Službu sběrné fakturace domén nabízíme v rámci Reseller programu. Všechny služby domén, tedy registrace, prodloužení, transfery proběhnou automaticky ihned a budou se následně fakturovat zpětně na začátku následujícího měsíce a to na 1 faktuře. 

Sloučení a rozdělení vystavených faktur

Potřebujete přidat nebo odebrat službu z výzvy k platbě? Prostřednictvím administrace máte možnost úpravy fakturovaných služeb dle vlastní potřeby. Službu můžete jednoduše z výzvy odstranit a nebo naopak více výzev sloučit. Po přihlášení do administrace kliknete na část Fakturace. V části Faktury a kredit, uvidíte seznam vys...