Správa nastavení stránky pro SEO

Vaše nastavení stránky lze optimalizovat, aby se zlepšila viditelnost vašeho webu ve vyhledávacích nástrojích. Optimalizace vyhledávacího modulu (SEO) v nastaveních stránky pomáhá vyhledávačům pochopit, o čem je vaše stránka, aby se dala zobrazit jako odpověď na vyhledávací dotaz někoho jiného. Čím relevantnější je obsah pro poptávka, tím vyšší bude vaše stránka zobrazena na stránkách s výsledky vyhledávače (SERP).

Co je to SEO

Optimalizace vyhledávacího modulu (SEO) je postup zlepšování pořadí vyhledávacích nástrojů přidáním obsahu a dalších informací, které vyhledávací nástroje upřednostňují při odpovědích na vyhledávací dotazy. To pomáhá generovat „organický“ nebo neplacený přenos z vyhledávacích nástrojů. Čím důsledněji vyvíjíte úsilí v oblasti SEO, tím lépe se váš web umisťuje ve výsledcích vyhledávání.

Přidat podrobnosti SEO

Na každou stránku svého webu můžete přidat název, popis a značky vhodné pro vyhledávače. Postupujte následovně:

1. Přejděte na nabídku Webové stránky> Stránky… Vyberte stránku, kterou chcete upravit a klikněte na ikonu Nastavení „ozubeného kolečka“.

2. Zadejte následující podrobnosti:

Název stránky: zadejte text, který chcete zobrazit na stránce s výsledky vyhledávače (SERP). Název musí obsahovat přesný a informativní popis obsahu stránky. V názvu použijte hlavní cílová klíčová slova. V tomto příkladu může být název stránky SEO Unicorn Apparel and Gifts.

K názvu nepřidávejte žádné speciální znaky (včetně /, – a &), protože některé vyhledávací nástroje mohou text za tímto speciálním znakem zkrátit.

Popis stránky: zadejte text, který poskytuje krátké shrnutí vaší stránky. Délka popisu by měla být mezi 50–160 znaky. Přidejte svá klíčová slova přirozeným způsobem a vytvořte přesvědčivý metapopis, který povzbudí vašeho potenciálního návštěvníka ke kliknutí. Každá stránka by měla mít svůj vlastní jedinečný metapopis.

Z meta popisů odstraňte všechny ne-alfanumerické znaky včetně uvozovek.

Meta klíčová slova: tato slova, které se také nazývají metaznačky, poskytují vyhledávačům další informace o stránkách. Ačkoliv meta klíčová slova neovlivňují pozici vaší stránky v SERP, správným klíčovým slovem podporují důležitost názvu a popisu. V této oblasti použijte 5–7 klíčových slov.

Vyvarujte se spamu nebo zneužívání pole značek metadat, protože stovky meta klíčových slov vám nepomohou zařadit se výše na SERP.

Po dokončení přidání názvu, popisu a klíčových slov potvrďte změny kliknutím na tlačítko Odeslat.

Váš optimalizovaný název stránky se zobrazí v seznamu stránek.

Poslední aktualizace: