Pro začátečníky
Změna hesla pro WebAdmin
Potřebujete změnit heslo do svého WebAdminu (Webglobe administrace)?
Klikněte v horním menu na Můj účet a v levé části vyberte v záložce Profil kategorii Správa přihlášení. Změnu hesla najdete v první záložce.
Nastavení automatické odpovědi
Dočasně nedostupné a potřebujete nastavit automatickou odpověď? Vše můžete spravovat prostřednictvím panelu správce.
Přejděte do sekce E-mail a klikněte na položku E-mailové schránky. Vyberte schránku, pro kterou chcete nastavit automatickou odpověď, a klikněte na tlačítko Upravit.
V horní nabídce vyberte možnost Automatická odpov...
Vlastní chybové hlášky
Chybové hlášení (stavový kód HTTP) si můžete individuálně upravit podle vašich potřeb v souboru .htaccess. Stačí do souboru .htaccess napsat následující řádky podle potřeby:
ErrorDocument 40X /errors/40X.html
Podle umístění textového souboru .htaccess vytvoříte adresář "errors" a v něm vytvoříte příslušné stránky
40X.html (401.html, 403.html,...). Do vytvořených stránek ...
Heslování adresářů
Pokud potřebujete zabezpěčit přístup z webu do určitého adresáře (ne souboru) na vaší www stránce, jménem uživatele a heslem – pak tuto funkci najdete také ve vaši administraci v sekci HOSTING -> WEB -> HESLOVÁNÍ ADRESÁŘŮ a pomocí tlačítka PŘIDAT ADRESÁŘ.
Vzdálená pomoc
Vzdálenou pomoc poskytujeme našim zákazníkům pomocí připojení vzdálené plochy a programu Teamviewer.
Jak to funguje?
Vzdálené připojení k vašemu počítači je ideálním řešením v případě, kdy je potřeba řešit nějaký problém nebo nastavení z pozice zákazníka. Zákaznícká podpora se po předchozí domluvě připojí k vašemu počítači a pomůže vám s požadovaným nast...
Doménová pojistka
Doménová pojistka je speciální příplatková služba, která vám zajistí, že o svou doménu (doménové jméno) nepřijdete.
Chrání vás před:
Expirací domény
Krádeží domény
Jak vás doménová pojistka ochrání před expirací domény?
S doménovou pojistkou vám garantujeme, že:
Učiníme nadstandardní kroky pro to, abychom vás na blížící se expiraci...
Jak zadat autorizovaný požadavek na zákaznickou podporu?
Požadavky na zákaznickou podporu služeb prosím vždy zasílejte přes kontaktní formulář, který najdete v sekci Podpora Vaší administrace. Jedná se o prosté bezpečnostní ověření, díky kterému Vám budeme moci lépe vyhovět.
Otevřete si stránky https://admi...
Externí účty
Přes Externí účet ve WebAdminu můžete přidat různá práva uživatelům, kteří mají také svůj účet u Webglobe.
Přidání externího účtu
1.Klikněte v administraci na Externí účty a vyberte druhou záložku Externí autorizace
Skener malwaru – virus na vašich stránkách
Jednou týdně kontrolujeme data uložená v prostoru vaší domény pomocí BitNinja na přítomnost malwaru. Soubory infikované malwarem najdete v seznamu v administraci domény v části Hosting > Web > Malware scanner (pokud se jedná o multihostingový skener umístěný na hlavní multihostingové doméně, např. multi_123456).