Odeslání testovacího e‑mailu
Před odesláním kampaně na kontakty je dobré si nejdříve ověřit, že se e‑mail správně zobrazuje. Právě k tomu slouží testovací e‑mail.
Co je k testu potřeba?
- Mít založenou e‑mailovou kampaň
- Mít připravenou zprávu (e-mail)
- Mít připravenou e‑mailovou adresu, kam si chcete testovací e‑mail poslat.
Jak postupovat pro odeslání testovacího e‑mailu
Nejprve klikněte v sekci Kampaně na jednu ze svých kampaní.
Dále je potřeba mít připravenou zprávu a mít vyplněnou její hlavičku v sekci -> Editor. (viz obrázek). Po vyplnění zprávy je třeba kliknout na tlačítko -> Uložit.
Posledním krokem bude vyplnění testovací e‑mailové schránky a kliknutí na tlačítko -> Odeslat pod editorem (případně je možné poslat testovací e‑mail také v sekci Odeslání).
Pokud máte u vašeho účtu aktivovány nadstandardní služby a používáte v dané kampani například oslovení, je pro testovací zprávu nutné zvolit náhodný kontakt z jedné z vašich skupin kontaktů.
Stačí zvolit skupinu kontaktů, systém vybere náhodný kontakt a použije jeho údaje pro vyplnění automatických textů (oslovení, pohlaví atd.).
Hotovo! Nyní se jen podívejte do testovací schránky, jak bude e‑mail po doručení vypadat.
DŮLEŽITÁ INFORMACE: Pro kontrolu kvality (SPAM score) vašeho e‑mailu doporučujeme poslat testovací e‑mail také na adresu testovací služby http://www.mail-tester.com/.