Obecné návody k hostingu

Jak udělám snímek obrazovky?

Při řešení vašeho požadavku vás Webglobe podpora může požádat o snímek obrazovky, který jí pomůže váš problém lépe pochopit, a tím pádem i rychleji vyřešit. Zde si ukážeme všechny způsoby, jak udělat snímek obrazovky na počítačích s operačním systémem Windows i macOS.

Jak zadat autorizovaný požadavek na zákaznickou podporu?

Požadavky na zákaznickou podporu služeb prosím vždy zasílejte přes kontaktní formulář, který najdete v sekci Podpora Vaší administrace. Jedná se o prosté bezpečnostní ověření, díky kterému Vám budeme moci lépe vyhovět.

Jak si lépe zabezpečit svůj hostingový účet

V tomto článku si ukážeme několik tipů, kterými můžete zvýšit nejen bezpečnost svého webhostingového účtu, ale také svých dat na síti obecně. Než se podíváme blíže na jednotlivé tipy, tak vás ujistíme, že v tom rozhodně nejste sami – ve Webglobe považujeme bezpečnost za jeden z nejdůležitějších pilířů webhostingových služeb vůbec. Děláme tedy vše pro to, aby naše servery byly bezpečným místem pro vaše data.

Chyba 500: Internal Server Error

Chyba 500 interního serveru je, jak název napovídá, obecný problém se serverem webové stránky. Je více než pravděpodobné, že se jedná o problém nebo dočasnou závadu v programování webových stránek. V tomto článku si ukážeme její nejčastější projevy, příčiny i to, jak je odstranit.

Rozdělení prostoru pro FTP/DB a e‑maily

V přehledu služeb vyberte hosting, pro který chcete upravit velikost kvót a přejděte na jeho detail.

Migrace FTP – Jak migrovat data a soubory

Pokud jste se rozhodli migrovat své stránky od jiného poskytovatele hostingu k Webglobe nebo zkopírovat některá data z jednoho FTP na jiné v rámci administrace či vytvořit testovací verzi svých stránek, například na subdoméně, usnadní vám práci funkce FTP Migrace přímo v administračním rozhraní vaší domény.

Co je to dostupnost hostingu a proč je to jeden z klíčových faktorů, které je třeba zvážit při výběru hostingu?

Jednou z klíčových věcí, které byste měli při výběru webového hostitele pečlivě zvážit, je dostupnost hostingu. Proč? Protože čím nižší je dostupnost serveru, tím častěji budou vaše webové stránky/data offline.

Jak vybrat vhodný webhosting a odpovídající tarif?

Vhodný webhosting pro Váš projekt byste měli vybírat pečlivě a neměli byste opomenout některé základní body, kterými je dobré se při výběru řídit. Webhostingový trh v ČR nabízí poměrně širokou možnost volby webhostera, následující body by Vám mohly být při výběru nápomocny.

Co je IP adresa

IP adresa je 4–12místný kód, který označuje „souřadnice“ kteréhokoliv elektronického zařízení v síti. Kdykoliv se váš počítač, WiFi router, mobilní telefon nebo třeba i robotický vysavač připojí k internetu, získají unikátní IP adresu, podle níž je ostatní zařízení mohou najít.

Jak migrovat data webu k Webglobe?

Přenesení dat svého webu k Webglobe je snadné. V administraci najdete modul pro migraci dat z vašeho FTP a můžete ho použít na zkopírování vašeho webu při migraci domény na naše servery, ale i na zkopírování pouze konkrétního adresáře z jiného serveru do prostoru vaší domény.

Jak navýšit prostor pro web či e‑mail?

Prostor pro svůj web a e‑maily pohodlně navýšíte přes klientskou administraci.

Jak odzkoušet funkčnost webu úpravou souboru hosts?

Před migrací webu, před změnou konfigurace, před upgradem či před jeho publikováním je vhodné otestovat funkčnost webu úpravou souboru hosts.

Jak se přihlásit k FTP?

K FTP se přihlásíte přes webové FTP nebo pomocí FTP klienta pomocí přihlašovacích údajů, které najdete v klientské administraci. Po zřízení nového hostingu je potřeba k FTP nastavit heslo v administraci

Jak zjistit a změnit verzi PHP?

Webglobe používá nejnovější verze PHP, ale nabízí i starší verze. Informaci o verzi u konkrétního webu a možnost její změny najdete v klientské administraci.

Jak zjistit IP adresu serveru, na kterém se nachází hosting webu?

IP adresu serveru, na kterém je uložena vaše prezentace, zjistíte v administraci v sekci Hosting – Základní nastavení.

Kde nastavím a přesměruji subdomény?

Nastavení subdomén a jejich přesměrování najdete v klientské administraci. Směřovat mohou jak do vlastního adresáře FTP prostoru domény, tak i na URL adresu.

Zajímá vás ještě něco?

Obraťte se na nás. Ozveme se nejpozději do 24 hodin.

icon
V České republice
+420 603 111 111

Pondělí - pátek: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
Na Slovensku
+421 2 581 010 62

Pondělí - pátek: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
Na e-mailu
info@webglobe.cz

Odpovídáme vám do 24 hodin

Vstupte do světa domén

Každý správný web potřebuje doménu a kvalitní webhosting. Buďte online s námi.

Zajímají vás další témata?

V naší poradně toho naleznete přehledně rozstříděné informace z různých odvětví.

Přejít do poradny