Nastavení hlavičky e‑mailu v poštovním klientovi Mozilla Thunderbird

Využíváte-li pro rozesílání e‑mailů poštovního klienta Mozilla Thunderbird, nastavte si hlavičku kampaně. Díky tomu budete v Mail Klerk moci sledovat statistiky jednotlivých kampaní.

Pokud tak neučiníte, budou se všechny odeslané kampaně a e‑maily kumulovat v kampani s názvem Ostatní.

Kde naleznu hlavičku ke své kampani?

Hlavičky naleznete u každé kampaně založené v Mail Klerk v sekci -> Kampaně.

Pokud zde žádná není, je zapotřebí založit novou kampaň.

Po kliknutí na libovolnou kampaň se otevře sekce -> Přehled, v níž je uvedena také identifikační hlavička kampaně. Jmenuje se X-CampaignID.

Hlavička X-CampaignID vypadá následovně:

X-CampaignID

Pokud tak neučiníte, budou se všechny odeslané kampaně a e‑maily kumulovat v kampani s názvem Ostatní.

Kde naleznu hlavičku ke své kampani?

Hlavičky naleznete u každé kampaně založené v Mail Klerk v sekci -> Kampaně.

Pokud zde žádná není, je zapotřebí založit novou kampaň.

Po kliknutí na libovolnou kampaň se otevře sekce -> Přehled, v níž je uvedena také identifikační hlavička kampaně. Jmenuje se X-CampaignID.

Hlavička X-CampaignID vypadá následovně:

Hlavička do Mozilly

4. Otevřte si sekci -> Rozšířené.

5. Klikněte na tlačítko -> Editor předvoleb.

Editor předvoleb

Potvrďte bezpečnostní okénko kliknutím na tlačítko -> Beru na vědomí!

 

6. Vyplňte vyhledávací políčko hodnotou -> mail.compose.other.header.

7. Otevřte si dvojklikem editaci této položky.

8. Vyplňte hodnotu na: X-CampaignID a klikněte na OK.

Správna hodnota X-CampaignID

Při odesílání nové zprávy vyberte předvolbu X-CampaignID a nastavte její hodnotu podle kampaně v Mail Klerk.

Nastavení hodnoty

Přečtěte si také, jak je třeba nastavit SMTP server, abyste mohli používat vlastní e‑mailový software.

Poslední aktualizace: