Nadřazené skupiny

Nadřazená skupina je skupinou, která neobsahuje jednotlivé kontakty, ale zastřešuje vybrané skupiny kontaktů.

S její pomocí můžete skupiny kontaktů dále třídit a odesílat kampaně na vybrané nadřazené skupiny (například stálí/noví zákazníci, velké/malé firmy, osobní/firemní e‑maily apod.).

Vytvoření nadřazené skupiny

Nejprve je nutné zapnout modul pro nadřazené skupiny (více o modulech zde).

V sekci svého účtu vyberete -> Moduly -> Správa kontaktů -> Nadřazené skupiny (modul přepnete do stavu zapnuto).

V sekci -> Kontakty -> se poté objeví tlačítko -> + Přidat nadřazenou skupinu 

Na obrázku je znázorněno, kde tlačítko + Přidat nadřazenou skupinu naleznete:

Nadřazené skupiny kontaktů

Přidání/odebrání skupiny kontaktů do nadřazené skupiny

Při vytváření nadřazené skupiny budete zadávat název této skupiny a poznámku.

Krom toho zde také lze vybrat ze seznamu skupin kontaktů ty, které si přejete do nadřazené skupiny zahrnout.

Pro dokončení je nutné kliknout na tlačítko -> Uložit.

Vytvoření nadřazené skupiny

Pokud již máte některé nadřazené skupiny vytvořené, lze je editovat v sekci -> Kontakty.

Jednotlivé nadřazené skupiny vidíte v levém menu. Pro editaci nadřazené skupiny klikněte na ikonku editace (tužtička).

Jak poslat kampaň nadřazené skupině kontaktů?

Nyní na tuto skupinu můžete v kampani nastavit odesílání.

Odesílání pro nadřazenou skupinu provedete v sekci -> Kampaně.

  1. Zvolte kampaň
  2. Vyberte sekci Odeslání
  3. Zde naleznete nadřazené skupiny ve formuláři -> Odeslat kampaň (viz obrázek).

 

Nadřazené skupiny kontaktů

Pokud si myslíte, že nadřazené skupiny nebudete využívat, můžete tuto nabídku z webového rozhraní odebrat tak, že v sekci Moduly nastavíte na VYPNUTO.

Poslední aktualizace: