Přidání domény do Mail Klerk
Chcete-li začít službu Mail Klerk naplno vužívat, je třeba ke svému účtu přiřadit doménu a následně ji ověřit. Je to jednoduché. V tomto článku si ukážeme, jak na to:
- Pro přidání domény do systému Klerk bude nutné se přihlásit do administrace.
- Po přihlášení do administrace klikněte na sekci v hlavním menu na svůj účet a vyberte sekci -> DKIM a SPF
- V této sekci je možnost přidání nové domény do systému Klerk.
- Zde stačí napsat název domény a kliknout na tlačítko -> Přidat záznam.
DŮLEŽITÉ: Název domény pište bez www na začátku. Pokud budete posílat z domény 3. řádu, vyplňte název domény 3. řádu.
Příklad: Chci posílat emaily ze schránky obchod@mojedomena.cz, do kolonky domény napíši mojedomena.cz. Pokud bych chtěl využít doménu třetího řádu jako třeba obchod@zbozi.mojedomena.cz, tak zde vyplním zbozi.mojedomena.cz<. V obou případech bez www na začátku domény.
Dalším krokem je ověření vlastnictví dané domény. Ověření domény probíhá prostřednictvím unikátního identifikátoru, který se k dané doméně vloží jako DNS záznam typu TXT. Pokud jste už doménu přidali dle popisu výše, pokračujte následujícím postupem:
- U domény klikněte na zelené oko a zkopírujte si TXT záznam z šedého pole.
- Vstupte do adminstrace své domény.
- Přejděte do nastavení DNS záznamů.
- Přidejte nový DNS záznam.
- Typ záznamu nastavte jako TXT, název nevyplňujte, obsah záznamu je vygenerovaný identifikátor.
- Uložte nový TXT záznam.
- Vyčkejte, než se záznam propíše.
- Zkontrolujte stav ověření v Mail Klerk kliknutím na ikonu fajfky
Pokud se ani po přidání záznamu nepodařilo doménu ověřit, zkontrolujte správnost DNS záznamu nebo kontaktujte zákaznickou podporu.