Jak migrovat e‑mailové schránky k Webglobe?

Migraci e‑mailových schránek, všech přijatých i odeslaných e‑mailů včetně příloh a adresářové struktury provedete pomocí migračního nástroje v klientské administraci Webglobe.

Migrace e‑mailů slouží ke kompletnímu zkopírovaní obsahu Vámi zvolené e‑mailové schránky u jiného poskytovatele do e‑mailové schránky na našich serverech. Tato funkce je určená zejména na přesun dat při změně poskytovatele e‑mailových služeb.

Migrací e‑mailů se zkopírují všechny přijaté a odeslané zprávy z Vámi zvolené e‑mailové schránky, včetně adresářové struktury a všech souborů.
Upozornění: Před migrací si překontrolujte nastavení diskové kvóty pro cílovou schránku.

Pokud na doméně používáte seznam adres příjemce, ten se automaticky nezkopíruje a je nutné ho zkopírovat samostatně.

Migrace jedné schránky

  • Přihlaste se do zákaznického účtu na adrese https://admin.webglobe.cz.
  • V horním menu si klikněte na Služby vlevo vyberte položku E‑mail > Migrace e‑mailů a klikněte na +Přidat schránku na migraci.

 

  • vyplňte povinné údaje, případně doplňkové nastavení a klikněte na „Přidat schránku“.

Vysvětlivky k jednotlivým položkám

Přihlašovací jméno – u většiny poskytovatelů je přihlašovacím jménem celý název e‑mailové schránky (napr.jmenoprijmeni@vasedomena.cz)

Heslo – přístupové heslo k Migrace schránkeIMAP server – host name, resp. adresa IMAP serveru, kterým se dá přihlásit ke schránce (např. imap.domena.cz)

Cílová schránka – stačí vybrat z nabídky e‑mailových schránek. V případě, že se tam vámi požadovaná schránka nenachází, zřejmě není vytvořena – stačí ji jednoduše přes modul „E-mailové schránky“ vytvořit.

Poslat výstup na – e‑mailová adresa na zaslání kompletní informace o migraci schránky

Spustit import ihned – po odškrtnutí lze naplánovat import schránky na libovolný čas

Port – v rozšířených nastaveních lze nastavit port pro přístup ke službě (v případě, že je nastaven nestandardně)

Kryptování – jestliže zdrojová schránka vyžaduje šifrovaný přístup (na výběr jsou SSL a TLS)

Po kliknutí na tlačítko „Přidat schránku“ je požadavek na migraci zařazen do seznamu a podle nastaveného času bude spuštěn.

Informace o poslední provedené migraci je možné vidět v logu, který je dostupný z úvodní stránky. Na ní je zároveň možné opětovně spustit migraci, případně záznam o migraci ze systému vymazat.

Poslední aktualizace: