Firemní e-mail

AntiSPAM

Co je to SPAM? SPAM je email, který vám byl zaslán, přestože jste nikoho nežádali o jeho zaslání, obtěžuje vás nabídkami na různé produkty a přístupy na placené webové stránky. Prakticky každá emailová adresa se časem dostane do databáze nějakého spammera a bude zahlcována nevyžádanými nabídkami. Nastavení filtrování Spamu a virů Nastavení filtrování m...

Blokace a limity e‑mailů

Blokace IP K blokaci IP adresy dochází při chybném přihlášení do e‑mailové schránky. Konkrétně při vyplnění špatného hesla nebo uživatelského jména více jak 10× za 600 sekund. IP adresa bude automaticky zablokována na 48 hodin. Jestli blokujeme vaši IP adresu zjistíte na tomto odkazu https://delist.webglobe.cz Odblokování můžete pr...

Změna názvu e‑mailového účtu

Při používání e‑mailů na vaší doméně se můžete v administraci setkat se 3 typy e‑mailových účtů (důsledek „historického“ vývoje služeb): e-mailový účet – např. „petr“ e-mailový účet s e‑mailovou adresou (název účtu je shodný s částí e‑mailové adresy před volacím znakem) – např. účet „petr“ a e‑mail „petr@domena.xy“, zobrazený v panelu administrace jako „petr@domena.xy (...

Whitelist, Blacklist, Spamlist

Máte některý z těchto problémů? Nedostal jsem e‑mail Dostávám spoustu nevyžádané pošty Dostávám nevyžádané e‑maily E-mail byl doručen pozdě V takovém případě pokračujte ve čtení tohoto článku. Ukážeme vám několik tipů, jak snadno z vaší strany podniknout první kroky k vyřešení tohoto problému. Na začátek si představ...

E-mailové notifikace obsazenosti

Notifikace pro obsazenost schránek lze nastavit globálně na technický e‑mail nebo pro konkrétní schránky přímo jejich uživatelům. Pokud jsou notifikace obsazenosti aktivní, odchází při 90ti %, 95ti % a 99ti % kvóty. Notifikace globální je možné nastavit v administraci v sekci Hosting – Detail. Tyto notifikace, pokud jsou aktivní, dorazí na technický e‑mail uvedený majite...