Firemní e-mail
Jak nastavit SPF záznamy?
SPF záznamy nastavíte přidáním TXT záznamu do DNS záznamů buď v klientské administraci Webglobe, nebo u registrátora domény. Podrobnosti najdete v našem návodu.
AntiSPAM
Co je to SPAM?
SPAM je email, který vám byl zaslán, přestože jste nikoho nežádali o jeho zaslání, obtěžuje vás nabídkami na různé produkty a přístupy na placené webové stránky. Prakticky každá emailová adresa se časem dostane do databáze nějakého spammera a bude zahlcována nevyžádanými nabídkami.
Nastavení filtrování Spamu a virů
Nastavení filtrování m...
Blokace a limity e‑mailů
Blokace IP
K blokaci IP adresy dochází při chybném přihlášení do e‑mailové schránky. Konkrétně při vyplnění špatného hesla nebo uživatelského jména více jak 10× za 600 sekund. IP adresa bude automaticky zablokována na 48 hodin. Jestli blokujeme vaši IP adresu zjistíte na tomto odkazu https://delist.webglobe.cz
Odblokování můžete pr...
Co nabízí e‑mailové schránky od Webglobe?
E-mailové schránky Webglobe nabízí veškeré funkcionality pro práci s e‑mailem, webového klienta i podporu všech poštovních klientů, zabezpečení i zálohování. Veškerou poštu si od minulého poskytovatele snadno převedete pomocí migračního nástroje v administraci.
Změna názvu e‑mailového účtu
Při používání e‑mailů na vaší doméně se můžete v administraci setkat se 3 typy e‑mailových účtů (důsledek „historického“ vývoje služeb):
e-mailový účet – např. „petr“
e-mailový účet s e‑mailovou adresou (název účtu je shodný s částí e‑mailové adresy před volacím znakem) – např. účet „petr“ a e‑mail „petr@domena.xy“, zobrazený v panelu administrace jako „petr@domena.xy (...
Whitelist, Blacklist, Spamlist
Máte některý z těchto problémů?
Nedostal jsem e‑mail
Dostávám spoustu nevyžádané pošty
Dostávám nevyžádané e‑maily
E-mail byl doručen pozdě
V takovém případě pokračujte ve čtení tohoto článku. Ukážeme vám několik tipů, jak snadno z vaší strany podniknout první kroky k vyřešení tohoto problému.
Na začátek si představ...
E-mailové notifikace obsazenosti
Notifikace pro obsazenost schránek lze nastavit globálně na technický e‑mail nebo pro konkrétní schránky přímo jejich uživatelům.
Pokud jsou notifikace obsazenosti aktivní, odchází při 90ti %, 95ti % a 99ti % kvóty.
Notifikace globální je možné nastavit v administraci v sekci Hosting – Detail. Tyto notifikace, pokud jsou aktivní, dorazí na technický e‑mail uvedený majite...
Poštovní klient v systému macOS
Operační systém macOS má ve výchozím nastavení ke zpracování pošty k dispozici aplikaci Mail.
Poštovní klient pro Windows 10
Operační systém Windows 10 obsahuje poštovního (e-mailového) klienta s názvem POST. Nachází se v nabídce „Start“ – „Všechny aplikace“.