Firemní e-mail

Zpracování spamu – nastavení

Po založení schránky jsou zprávy, označené jako SPAM ukládány do složky Junk. V administraci máte možnost si změnit cíl, tedy do jaké složky budou tyto zprávy chodit. Změnu nastavení najdete v administraci, v sekci Email – Emailové schránky a pomocí tlačítka UPRAVIT: Zpracování spamu pak nastavíte v sekci první Nastavení  

Zřízení e-mailového aliasu

E-mailový alias je další název pro jednu e‑mailovou schránku. Příchozí e‑maily tak fyzicky končí v e‑mailové schránce, na kterou je tento alias navázaný. E-mailový alias si nastavíte po přihlášení do administrace v sekci pro Emaily -> Emailové schránky. Rozkliknete nastavení pro konkrétní schránku (tlačítko Upravit). V kartě vyberete sekci E‑mailové...

Zřízení e‑mailového koše

E-mailový koš slouží k zachytávání emailů, které jsou zaslány na neexistující adresy vaší domény (tedy například i na xyzavc@vasedomena.cz). To může být užitečné v případě, kdy se uživatel splete a udělá překlep ve vaší emailové adrese – email vám následně přesto dojde. Zapnutím e‑mailového koše se ovšem zvyšuje riziko příjmu SPAMu, může vám tedy chodit více nevyžádané pošty! Jak ...

Přesměrování e‑mailů

Ve Webglobe Adminu si můžete nastavit přesměrování jednotlivých e‑mailových schránek na jiné, celý proces vám zabere jen chvilku a změny se projeví do 20 minut. Můžete si přidat přesměrování a ručně doplnit e‑mailovou adresu, které se to týká.

Velikost schránky

Velikost schránky můžete omezit, pokud nechcete, aby se zbytečně zaplňovala nad určitou hodnotu. Pokud následně dojde k jejímu zaplnění na tento nastavený limit, bude nutné schránku promazat, aby bylo opět možné přijímat zprávy. Jak zjistíte aktuální velikost emailové schránky? Velikost schránky zjistíte buďto po přihlášení do webma...

Odpověď v nepřítomnosti

Odpověď v nepřítomnosti nastavená přes Webmail Použijte volbu Mimo-kancelář, kterou najdete v menu v Nastavení po přihlášení do vaší schránky. Dopňte předmět, text zprávy, máte možnost nastavení začátku a konce (po dobu dovolené například). Nezapomeňte změnit Stav na zapnuto. V pokročilém nastavení máte například možnost tuto příchoz...

Přehled e‑mailového prostoru

Ve svém zákaznickém účtu Webglobe Admin si můžete zcela jednoduše dohledat využití v e‑mailového prostoru pro jednotlivé domény i konkrétní e‑mailové schránky. Pro přehled prostoru obsazeného jednotlivými schránkami klikněte na Můj účet vlevo vyberte Přehledy a E-mailový prostor.

Nastavení GeoIP ochrany pro odesílání pošty

Pomocí GeoIP ochrany pro odesílání pošty (STMP) si určujete, ze kterých zemí je dovoleno odesílat e‑maily z vaší domény. Tato funkce vás chrání zejména před nechtěným rozesláním nevyžádané pošty (spamu) z vaší domény v případě, že někdo zneužije vaše přihlašovací údaje k e‑mailové schránce. Při založení nové emailové schránky se automaticky nastaví GeoIP s povolením na tyto země:

Nastavení e‑mailů

Na svých e‑mailových schránkách můžete dělat různé změny, které se projeví do 20 minut po jejich uložení. V nastaveních e‑mailů si můžete změnit: Výběr poskytovatele elektronické pošty (e-mailu) Nastavení filtrování SPAMU a virů Podepisování e‑mailových zpráv pomocí DKIM Vámi nastavené změny nezapomeňte vždy uložit.