Chybně zaslaná platba – chybný variabilní symbol nebo částka

Platbou se špatně zadaným VS ani částkou nedojde k automatickému zpracování objednávky.

Každá objednávka má jedinečný variabilní symbol. Platbou pod jiným nebo špatně zadaným VS tedy nedojde ke spárování platby s objednávkou.

Provedete-li platbu s chybným variabilním symbolem, kontaktujte neprodleně fakturační oddělení e‑mailem na adrese fakturace@webglobe.cz a uveďte:

  • chybný variabilní symbol
  • správný variabilní symbol
  • přesnou částku
  • číslo bankovního účtu, z kterého byla platba provedena
  • datum provedení platby

Výzvy jsou dostupné po přihlášení do administrace.

Provedete-li platbu s chybnou částkou, informujte nás na fakturace@webglobe.cz a uveďte informace o platbě (viz. výše). Pokud nás nebudete o této skutečnosti informovat bude Vám platba vrácena na účet, ze kterého přišla.

Poslední aktualizace: