Jak probíhá zpracování objednávky?

Jakmile odešlete objednávkový formulář, dojde k okamžitému zpracování údajů naším systémem.

  1. Na e‑mail, který jste uvedli v objednávce jako fakturační, jsou obratem zaslány informace nezbytné pro platbu (úhradu můžete provést také on-line prostřednictvím naší platební brány, na kterou přejdete z posledního kroku objednávky) a přihlašovací jméno do administrace s možností nastavení hesla.
  2. Ihned po přijetí platby na náš bankovní účet je Vaše objednávka automaticky systémem zpracována a dojde k případné registraci domény.
  3. Nakonec stačí nahrát Vaši prezentaci na naše servery, založit e‑mailové účty a nastavit si služby v naší přehledné webové administraci.

Pokud byste měli jakékoliv dotazy týkající se stavu Vaší objednávky, kontaktujte technickou podporu, rádi Vám pomůžeme.

Poslední aktualizace: