Než kontaktuji zákaznickou podporu…
Než kontaktujete zákaznickou podporu, přečtěte si prosím pozorně následující body, které vám i nám pomohou vaše požadavky vyřešit rychleji a k vaší spokojenosti:
- Požadavky na zákaznickou podporu zasílejte pomocí kontaktního formuláře v sekci Podpora, který najdete ve Vaší administraci. Jedině takové požadavky lze považovat za autorizované.
- Pokud se dotaz týká nové objednávky, uvádějte vždy prosím číslo objednávky a název předmětné domény.
- Váš požadavek popište co nejpodrobněji, uveďte všechny náležitosti, které s požadavkem mohou souviset.
- Je-li to možné, přiložte snímek obrazovky, který váš problém ilustruje.
- Přikládáte-li např. část e‑mailové komunikace či jiného textu, uveďte pouze relevantní části, které s problémem souvisí (nikoliv celý text).
- Uvádějte URL adresu stránky nebo skriptu, pokud je k požadavku relevantní.
- V případě potíží v PHP skriptu aktivujte chybová hlášení (error reporting) a zašlete nám přesný chybový výstup.