Je možné změnit webhostingový balíček?
Je možné změnit webhostingový balíček?
Bez ohledu na to, jaký webhostingový balíček jste si pro svou doménu vybrali, je možné jej v průběhu využívání našich služeb změnit podle vašich požadavků.
Navýšení/upgrade webhostingového balíčku
Kdykoli zjistíte, že si vaše doména zaslouží vyšší balíček, je možné jej navýšit. Změnu provede zákaznická podpora. Po výběru nového balíčku nám stačí zaslat ověřenou žádost prostřednictvím administračního rozhraní nebo vaší kontaktní e-mailové adresy.
Po obdržení požadavku vám na vaši fakturační e-mailovou adresu (prosíme, udržujte ji aktuální) zašleme zálohovou fakturu za navýšení balíčku.
Po připsání částky bude webhostingový balíček navýšen.
Snížení úrovně/pokles úrovně webhostingového balíčku Webglobe
Snížení úrovně webhostingového balíčku je možné při obnovení.
Před downgradem balíčku je však nutné odstranit přebytečná data, aby se vešla do kapacity nižšího balíčku. V opačném případě by došlo k překročení jeho limitu, což by mohlo vést k nefunkčnosti vašich webových stránek a nedoručování e-mailů do vaší e-mailové schránky.
Pokud jste obdrželi zálohovou fakturu za rozšíření služeb a chcete svůj balíček snížit, kontaktujte nás v odpovědi na e-mail s touto fakturou.