Nastavení automatické odpovědi
Dočasně nedostupné a potřebujete nastavit automatickou odpověď? Vše můžete spravovat prostřednictvím panelu správce.
Přejděte do sekce E-mail a klikněte na položku E-mailové schránky. Vyberte schránku, pro kterou chcete nastavit automatickou odpověď, a klikněte na tlačítko Upravit.
V horní nabídce vyberte možnost Automatická odpověď.
- Zaškrtněte políčko Povolit automatickou odpověď.
- Můžete také zvolit spuštění automatické odpovědi. (Okamžitě nebo od přesného data).
- Vyplňte předmět a text zprávy.
- Změny se projeví do 20 minut.
Po kliknutí na tlačítko Uložit bude váš automatický odesílatel nastaven.
Nastavení automatického odesílatele v rozhraní roundcube
Automatickou odpověď můžete nastavit také přímo v rozhraní na http://webmail.webglobe.cz/. Zde můžete přímo nastavit automatický odpovídač v době, kdy nejste k dispozici.
Pro nastavení automatického odpovídače je třeba přejít do nastavení a v nastavení kliknout na možnost Mimo kancelář, případně Nastavení e‑mailu -> Automatický odpověď. Poté stačí vyplnit potřebné údaje a aktivovat automatický