Nastavení automatické odpovědi

Dočasně nedostupné a potřebujete nastavit automatickou odpověď? Vše můžete spravovat prostřednictvím panelu správce.

Přejděte do sekce E-mail a klikněte na položku E-mailové schránky. Vyberte schránku, pro kterou chcete nastavit automatickou odpověď, a klikněte na tlačítko Upravit.

V horní nabídce vyberte možnost Automatická odpověď.

  • Zaškrtněte políčko Povolit automatickou odpověď.
  • Můžete také zvolit spuštění automatické odpovědi. (Okamžitě nebo od přesného data).
  • Vyplňte předmět a text zprávy.
  • Změny se projeví do 20 minut.

Po kliknutí na tlačítko Uložit bude váš automatický odesílatel nastaven.

Nastavení automatického odesílatele v rozhraní roundcube

Automatickou odpověď můžete nastavit také přímo v rozhraní na http://webmail.webglobe.cz/. Zde můžete přímo nastavit automatický odpovídač v době, kdy nejste k dispozici.

Pro nastavení automatického odpovídače je třeba přejít do nastavení a v nastavení kliknout na možnost Mimo kancelář, případně Nastavení e‑mailu -> Automatický odpověď. Poté stačí vyplnit potřebné údaje a aktivovat automatický

Poslední aktualizace: