Podmínky pro používání služby Mail Klerk pro hromadné
rozesílání e-mailů Podmínky pro používání služby Mail Klerk pro hromadné
rozesílání e-mailů
Tyto podmínky se vztahují ke všem značkám spadajícím pod společnost Webglobe, s. r. o. Tyto podmínky se vztahují ke všem značkám spadajícím pod společnost Webglobe, s. r. o.
1. Uživatel
1.1. Souhlasí s níže uvedenými podmínkami, jejichž porušení může vést k finančnímu postihu nebo ke zrušení uživatelského účtu na službě Mail Klerk.
1.2. Vyslovuje souhlas se Všeobecnými obchodními podmínkami Webglobe a Podmínkami registrace domén.
1.3. Nakládání s údaji uživatele je zaneseno v Zásadách o zpracování osobních údajů.
2. Všeobecné smluvní podmínky jsou u služby Mail Klerk doplněny o
tyto podmínky užívání:
2.1. Uživatel je seznámen s tím, že služba Mail Klerk je sdílena s dalšími uživateli a rozesílka e-mailů
tak může být ovlivněna aktuálním vytížením serveru ostatními uživateli serveru. Uživatel má
možnost pronajmout si vlastní (dedikovaný) rozsah IP adres, čímž může své e-maily
upřednostnit. Poplatek za tuto službu se řídí ceníkem na: https://www.webglobe.cz/nastroje/klerk.
2.2. Je zakázáno rozesílat přes server zprávy jako kopie (Cc:) nebo skryté kopie (Bcc:) ve větších
počtech. Maximální počet e-mailů, které je možné odeslat jako jakoukoli kopii e-mailu, je
stanoven na 5 ks v jedné rozesílce. Pokud bude počet adresátů v kopiích vyšší, než je limit
uvedený v tomto článku, nebude službou Mail Klerk odeslán žádný e-mail.
2.3. Je přísně zakázáno rozesílat e-maily na kontakty, které nebyly nabyty v souladu s GDPR anebo
jsou v rozporu s jinými platnými právními předpisy, nařízeními nebo s dobrými mravy. Obzvláště
pak uživatel nesmí rozesílat obchodní sdělení na veřejně dostupné e-maily ekonomických
subjektů ani veřejných institucí nebo na databáze zakoupené. Pokud tak uživatel učiní a subjekt
podá stížnost u poskytovatele, je poskytovatel oprávněn uživatele pokutovat částkou 10.000, -Kč
(400€) bez DPH za každé jednotlivé porušení této podmínky.
2.4. Pokud bude po poskytovateli vymáhána škoda, újma, či jakákoliv jiná finanční kompenzace od
třetích stran, kterou zapříčinil uživatel, a to svým protiprávním, či jakýmkoliv jiným jednáním, které
není v souladu s těmito Podmínky, má poskytovatel nárok po uživateli vyžadovat plnou výši
takovéto kompenzace.
2.5. Při řešení sporů mezi uživatelem služby a adresátem jeho e-mailů je uživatel nucen doložit
poskytovateli souhlas se zasíláním obchodních sdělení nebo oprávněný zájem k jejich zasílání.
Pokud tak neučiní, je poskytovatel oprávněn ihned zablokovat účet uživatele na službě Mail
Klerk.
2.6. Uživatel má povinnost pravidelně kontrolovat úspěšnost rozesílání e-mailů a mazat ze své
databáze kontaktní e-maily, na které není možno z různých důvodů e-maily doručit (tzv. chybové
kontakty). Povolená míra chybovosti je u odeslané kampaně max. 2 %. Pokud je tato míra
opakovaně překračována, může to být důvodem k zablokování účtu uživatele nebo k jeho
úplnému smazání. Pokud chybovost v rámci jedné kampaně překročí 20 %, má poskytovatel
právo odeslání této kampaně zablokovat a zbývající neodeslané e-maily ve frontě smazat.
2.7. Rozesílání běžných e-mailových kampaní přes tzv. notifikační kampaně je přísně zakázáno.
Notifikační kampaň slouží pouze pro rozesílání tzv. stavových e-mailů. Tedy například potvrzení
objednávek, změny hesel apod.
2.8. Objednatel nesmí rozesílat prostřednictvím svého SMTP účtu provozovaného v rámci provozu
serveru žádnou hromadnou nevyžádanou poštu – tzv. spam. Pokud tak učiní nebo vznikne-li
podezření, že tak učinil, může to být důvodem okamžitého zastavení přístupu k jeho účtu a
smazání všech podezřelých e-mailů vč. těch ještě neodeslaných. V případě, že tímto svým
počínáním způsobí jakoukoliv škodu poskytovateli, vystavuje se riziku finančního postihu.
2.9. Pokud se vinou uživatele některá z IP adres poskytovatele dostane na černou listinu (tzv.
blacklist), má poskytovatel právo účtovat objednateli pokutu za odstranění z blacklistu ve výši
1.000, -Kč (40€) bez DPH v zákonem stanovené výši za každou takto postiženou IP adresu a
práci administrátora s tímto spojenou.
2.10. Pokud dojde k řešení sporu mezi uživatelem služby Mail Klerk a Úřadem pro ochranu osobních
údajů, je společnost Webglobe, s.r.o. oprávněna vyúčtovat uživateli práci, kterou byla nucena v
této souvislosti vynaložit.
2.11. Objednatel se zavazuje zaplatit poplatky za poskytnuté služby ve stanoveném termínu. Pokud tak
neučiní, je poskytovatel oprávněn zablokovat účet až do uhrazení všech závazků uživatele.
Poplatky za služby jsou splatné zpětně, vždy za předchozí měsíc.
2.12. Pro zrušení účtu zašle zákazník z autorizovaného e-mailu žádost na e-mailovou adresu
poskytovatele info@webglobe.cz. Jako autorizovaný e-mail se bere e-mailový kontakt sloužící
jako přihlašovací jméno nebo kontaktní e-mail nastavený v administraci služby.