Vzdálená pomoc

Vzdálenou pomoc poskytujeme našim zákazníkům pomocí připojení vzdálené plochy a programu Teamviewer.

Jak to funguje?

Vzdálené připojení k vašemu počítači je ideálním řešením v případě, kdy je potřeba řešit nějaký problém nebo nastavení z pozice zákazníka. Zákaznícká podpora se po předchozí domluvě připojí k vašemu počítači a pomůže vám s požadovaným nastavením.

Jak na to?

  1. Nejprve je nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu a to ze zákaznického účtu autorizovaným požadavkem, případně telefonicky a domluvit si přesný čas.
  2. Před samotným připojením si stáhněte pomocí níže uvedeného odkazu do vašeho počítače pomocníka

Stáhnout aplikaci Teamviewer

3. Po spojení s pracovníkem zákaznické podpory budete vyžádáni, abyste si spustili tento program. Načte se vám okénko, kde uvidíte Vaše ID a Heslo, to nadiktujete pracovníkovi. Ten se k vám následně připojí.

4. Po ukončení spojení můžete aplikaci ukončit, smazat a nebo si ji ponechat pro případ další potřeby

Vzdálená pomoc do 15 minut je zdarma, poté může být služba účtovaná dle platného ceníku jako Hodina pracovníka pro nestandardní úkony.

Poslední aktualizace: