Systémové hlídání duplicity kontaktů

Systém třídí odhlášené kontakty, automaticky je odebere ze všech skupin kontaktů a zařadí kontakt do skupiny -> Odhlášení.

Skupiny kontaktů naleznete po kliknutí na -> Kontakty v hlavní menu.

Co se stane při importu kontaktů s duplicitním záznamem?

Pokud budete mít uložený CSV soubor se skupinou kontaktů a pokusíte se importovat duplicitní záznam (či budete vkládat duplicitní záznam pomocí formuláře), systém to rozpozná (tento záznam kontaktu již může být například v seznamu odhlášených).

Import ostatních kontaktů, u kterých nebude zjištěna duplicita, proběhne úspěšně.

Při rozpoznání duplicitního záznamu na vás při vkládání kontaktu vyskočí hláška -> Kontakt již existuje ve vašem seznamu.

Nyní máte na výběr ze dvou možností:

 

  1. Odebrat kontakt ze skupiny odhlášených a přidat jej do jiné skupiny.
  2. Ponechat kontakt ve skupině odhlášených (a smazat si jej z CSV souboru kontaktů).

Po importu duplicitního kontaktu budete upozorněni nad výpisem kontaktů hláškou s aktuálním počtem duplicitních kontaktů (viz obrázek níže). Na tuto hlášku lze kliknout a Mail Klerk vám zobrazí přímo kontakty, kterých se problém týká.

Zrušit filtr

Hlídání duplicity při rozesílání

Pokud budete z Klerka rozesílat kampaň a oslovíte při rozeslání více skupin kontaktů, je možné, že se vám jeden kontakt objeví ve více skupinách.

V takovém případě by se odeslal jeden stejný e‑mail na jednu schránku vícekrát.

Díky hlídání duplicity kontaktů při rozesílání se tomu tak nestane. Při rozeslání jedné kampaně na více skupin kontaktů se duplicitní kontakt zachytí a zpráva se na 1 schránku pošle pouze jednou.

Přečtěte si také, jaké jsou možnosti práce s odhlašovanými kontakty.

Poslední aktualizace: