Vytvoření podpisu
Váš e‑mailový podpis je velice důležitým prvkem, je to Vaše elektronická vizitka. Správným podpisem můžete skvěle zacílit na Vaše klienty, zákazníky nebo kolegy a šířit tak povědomí o sobě, o svých službách nebo aktivitách. Je vhodný i ke komunikaci, pokud jste například uchazečem o práci.
Svůj emailový podpis přidáte po přihlášení https://login.microsoftonline.com v NASTAVENÍ. Do okénka pro vyhledávání nastavení stačí zadat „podpis“ a kliknout na odkaz.
V detailu podpisu pak máte možnost nastavit, jetli se tento podpis má automaticky vkládat do nových zpráv, případně také do zpráv, na které odpovídáte.
Jak má vypadat správný podpis?
Ve firemních e‑mailech, kromě jména, pracovní pozice, telefonního čísla a adresy, je vhodné uvést také odkaz na Vaše webové stránky, sociální sítě a případně také zvolit krátký slogan. Ale pozor, všeho s mírou, přece nechcete, aby Váš email vypadal jako spam. E‑mailovou adresu nemá smysl uvádět, ta je nahoře v hlavičce odesílatele.
Příklad:
–
S pozdravem
Jan Novák
Název Firmy, Ulice, PSČ, Město
www.webglobe.cz
Mobil: +420 603 111 111
Zůstaňte s námi: facebook.com/Webglobe.cze
» Pomáháme se správou firemních dokumentů