Dvoufaktorové ověření přihlášení do Office Mailu
Dvoufaktorová autentifikace vám pomůže lépe ochránit váš účet a data. I kdyby vám kdokoliv ukradl heslo, bez potvrzení přihlášení se do účtu nedostane.
Jak si v Office Mailu zapnout dvoufaktorové ověření
- Přihlaste se do svého Office Mail WebClienta.
- V pravém horním rohu klikněte na uživatele → Možnosti.
- V okně vyberte Účty → Můj účet a klikněte na Dvoufaktorové ověřování.
- Ověření přihlášení probíhá přes mobilní aplikaci IceWarp Autentificator, kterou si můžete stáhnout na stránkách IceWarp. Vyberte, jaký máte mobilní telefon.
- Otevřete si staženou aplikaci IceWarp Autentificator, zvolte možnost “Spustit nastavení„a klikněte na ikonu“Naskenujte QR kód.“
- Vložte 6 místný kód zobrazený v aplikaci a zadejte heslo k vašemu účtu.