Přístup na stránku Analytics
Po nastavení webových stránek je čas rozšířit jejich publikum. Podívejme se, co můžete dosáhnout se svou analytickou stránkou.
Přístup k analýze vašich stránek
Přejděte do nabídky Webové stránky a v rozbalovací sekci vyhledejte položku Analytics. Kliknutím na ni vstoupíte do služby Analytics.
Navigace na stránce Analytics
Tvorba webů vám umožňuje sledovat a měřit následující kategorie představované na stránce Analytics:
- Návštěvy: označuje počet jednotlivých relací zahájených všemi návštěvníky vaší stránky. Pokud je uživatel na vašem webu neaktivní 30 a více minut, jakákoli budoucí aktivita se připíše nové relaci. Uživatelé, kteří opustí vaše stránky a vrátí se do 30 minut, budou počÍtáni jako součást původní relace.
- Návštěvníci: Odkazuje na různých návštěvníků, kterých vaše stránka získá, identifikovaných podle jejich adresy IP. Jeden návštěvník může mít na vašem webu vícenásobné návštěvy. Analytics také identifikuje několik typů návštěvníků, kteří vám pomohou lépe spravovat vaše metody budování přenosu: výzkumní pracovníci, opakování, vyhlídky, fanoušci.
- Jedineční návštěvníci: Týká se zcela nových návštěvníků vašeho webu. Může také představovat tutéž osobu, která navštíví vaše stránky z jiného místa a tedy z jiné adresy IP.
- Zobrazení stránky: Týká se instance stránky načtené prohlížečem. Metrika Zobrazení stránky představuje celkový počet zobrazených stránek; počítají se i opakované zobrazení jedné stránky.
- Cílové stránky: Zde můžete vidět, které stránky webových stránek lidé používají častěji na vstup na vaše webové stránky a zacílení na nové oblasti na zlepšení.
- Původ: Tato oblast zobrazuje webové stránky, z nichž vaši návštěvníci přišli. Pokud pouze zadali vaši adresu URL do prohlížeče, zobrazí se jako přímé.
Poznámka: Při prvním přístupu ke službě Analytics se vám nezobrazí výsledky v reálném čase. Statistiky stránek se zpožďují o 2 hodiny. Statistiky kampaně se zpožďují o 24 hodin