Jak vytvořit webovou stránku marketingové agentury
Profesionální navržený web je nezbytný pro udržení konkurenceschopnosti na dnešním trhu. Dobrý web marketingové agentury by měl jít příkladem. Skvělý vzhled a cítění je stejně důležité jako demonstrace procesů, které přeměňují návštěvníky na zákazníky. Pro marketingové agentury je jádrem dobrého webu představení portfolia, představení týmu a vytváření vstupních stránek.
Plánování nového webu pro vaši digitální agenturu může být skličující. Neexistuje univerzální řešení, ale existuje několik základních funkcí a oblastí obsahu, které byste měli zahrnout, aby se stal efektivním marketingovým nástrojem. Zde je příklad, jak můžete vytvořit web marketingové agentury pomocí WebEditoru.
Vyberte šablonu marketingového webu
V galerii Šablon vyberte šablony Selma nebo Jasper. Tyto designy byly vytvořeny speciálně s ohledem na potřeby agentury pro digitální marketing. Pokud již máte web s jinou šablonou, můžete ji resetovat a změnit šablonu.
Umístěte kurzor myši na šablonu a klepněte na tlačítko Použít tuto šablonu. Postupujte podle pokynů Průvodce nastavením stránky a zadejte informace o své digitální agentuře.
Vaše nová šablona marketingového webu je předem naplněna ukázkovým obsahem a obrázky, takže se můžete soustředit na nastavení svého nejdůležitějšího obsahu.
Přizpůsobte hlavičku
Hlavička vašeho webu obsahuje název, logo a navigaci vašeho webu.
Můžete upravit následující nastavení hlavičky:
How to create a marketing agency website
Název webové stránky: zadejte název webové stránky v nastaveních webových stránek. Volbu Název webové stránky můžete deaktivovat, pokud vaše logo již obsahuje název vaší agentury.
Logo: logo je pro vaši značku velmi důležité. Logo můžete přidat v nastaveních svých webových stránek. Pokud chcete změnit velikost loga, viz tento návod.
Ikony sociálních médií: přidejte své odkazy na sociální média v nastavení webových stránek a automaticky se zobrazí v hlavičce.
Firemní telefonní číslo: Uveďte telefonní číslo, na které mají lidé volat při dotazech na marketingové projekty. Ostatní vzory bloků do oblastí obsahují klikatelné tlačítko, pomocí kterého se vaši potenciální zákazníci dostanou k vašemu kontaktnímu formuláři.
Po dokončení přizpůsobení hlavičky pokračujte k bloku Cover.
Přizpůsobení coveru marketingové agentury
Titulní obrázek nastavuje tón vašeho webu pro digitální marketing. Pomocí tohoto bloku můžete předvést svou identitu značky a vyzvednout své jedinečné prodejní místa, jako jsou například služby, které poskytujete, nebo odbornost v daném oboru.
Následující prvky obalu můžete přizpůsobit:
Nadpis, popis bloku: pomocí těchto prvků obsahu můžete sdílet poslání své marketingové agentury, zdůraznit své služby a závazky, zdůraznit své silné stránky.
Primární a sekundární tlačítka: pobídněte návštěvníka, aby se spojil s vámi, nebo aby získal více informací a navštívil stránku O nás nebo jiný blok. Přizpůsobte odkazy v tlačítkách podle strategie vašeho webu.
Přidání popisu marketingových služeb
V bloku Služby lze zvýraznit služby, které vaše marketingová agentura poskytuje. Vaše šablona ji s největší pravděpodobností již obsahuje:
Chcete-li přidat vlastní popis služeb a jedinečných funkcí, klikněte na ukázkový text a zadejte nebo vložte svůj vlastní obsah. Můžete také nahradit ikony a přizpůsobit odkazy na jiné bloky nebo stránky. Pokud potřebujete více prvků na představení dalších funkcí nebo služeb, můžete přidat další prvky bloku, které můžete přizpůsobit pomocí ikon a vlastního obsahu.
Přidání sekce O nás
Kvalitně vypracovaná sekce nebo stránka O nás vám může pomoci navázat trvalé vztahy s potenciálními klienty marketingové agentury. Tyto informace můžete přidat dvěma způsoby:
1. Jak blok na vstupní stránce vašeho marketingového webu: V Galerii bloků přejděte do části O bloku a vyberte blok, který vyhovuje vašim potřebám. Můžete si zvolit blok, který obsahuje obrázek, video a odkazy na sociální média.
2. Jako samostatná stránka O nás: vytvořte novou stránku a přidejte na ni blok.
Šablona marketingového webu již obsahuje blok O nás. Chcete-li použít jiný blok, odstraňte ho a v knihovně bloků vyberte nový blok.
Přidávání referencí nebo případových studií
Potenciální zákazníci vám musí důvěřovat dříve, než se rozhodnou spolupracovat s vaší marketingovou agenturou. Použijte svůj web na zvýšení důvěryhodnosti a na sdílení svých odborných znalostí a záznamů o spokojenosti klientů. Stránka s referencemi je jednou z nejnavštěvovanějších stránek na vašem marketingovém webu. Existují dva způsoby přidání posudků na váš web:
1. Jak blok na své stránce: pokud chcete nahradit existující blok s posudky, odstraňte ho a vyberte nový v knihovně bloků.
2. Jako samostatná stránka: vytvořte novou stránku a přidejte tolik bloků s posudky, kolik chcete.